Höstkonferens på Klimathuset!

Årets höstkonferens blir en extra stor tillställning, där vi tillsammans med Kulturhuset Stadsteatern i Stockholm anordnar Klimathuset, platsen där klimatfrågor och kultur vävs samman. Det kommer att bli uppträdanden från artister, seminarier, utställningar, kockar, soppteater, samtal, föreläsningar, mingel, klädbyte och massor av annat kul!

OBS: Anmälan är nu stängd!

Representerar du din lokala krets?

Varje krets/länsförbund/officiellt nationellt nätverk i Naturskyddsföreningen får skicka EN av sin styrelse utsedd representant på konferensen. Rikskansliet står för resekostnader motsvarande 2:a klass tågresa t.o.r. för representanten. Resor ersätts i efterhand mot reseräkning med bifogade biljetter i original. Om du av någon anledning måste åka bil eller flyg så ska detta stämmas av med rikskansliet i förväg. Reseräkningen ska vara rikskansliet tillhanda senast den 1 november 2015.

Du står för din egen mat och logi. Kostnadsfri avanmälan samt ändringar kan göras fram till 27 september så att vi kan ge platsen åt någon annan och för att du ska undvika no-show avgiften på 250kr.

OBS: Anmälan är nu stängd!

Är du medlem? Följ försnacket och hitta reskompisar på Naturkontakt: www.naturkontakt.se

För eventuella ändringar i din anmälan kontakta Naturskyddsföreningens rikskansli på mail: klimathuset@naturskyddsforeningen.se

Mer information om Klimathuset hittar du här