Huvudbild för Rikskonferens 2024

Naturskyddsföreningens rikskonferens 2024

Den 3–5 maj 2024 är det dags för rikskonferens, denna gång i Jönköping och på vackert belägna Kulturhuset Spira. Årets konferens har rubriken Skydda det som inte får försvinna. Samtal vid Vätterns strand, och bjuder på ett brett program.

Konferensen är öppen för alla medlemmar, både för dig som varit aktiv länge och för dig som är ny i föreningen och vill hitta former för ditt engagemang. Stora delar av konferensprogrammet är öppet även för dig som inte är medlem än.

Anmälan till hela konferensen, inklusive utflykter och måltider, är nu stängd. Men det går fortfarande att delta på valda delar av programmet utan att fika eller äta. Klicka på den biljett du önskar nedan:

Anmälan

Du som ska delta vid halvdagskonferensen för lärare och pedagoger om klimat och biologisk mångfald på Kulturhuset Spira, Jönköping 3 maj anmäler dig här.

Du som anmäler dig efter 11 april kan delta på alla programpunkter i mån av plats. Däremot finns inte möjlighet att förboka mat eller fika.

Fredag 3 maj - Söndag 5 maj 2024

Lägg till i min kalender

Kulturhuset Spira
Kulturgatan 3
55324 Jönköping

Klicka nedan för att komma till programmet för Rikskonferens 2024.