Lediga tjänster

Vill du vara med oss och rädda världen? Är du intresserad av att jobba för Sveriges största och äldsta miljöorganisation? Spana då in våra lediga tjänster nedan.

• Vi söker en controller till Globala avdelningen

Har du koll på slantarna, gillar ordning och reda och tycker det är roligt att lösa kluriga problem? Vi på Naturskyddsföreningen söker just nu en controller till Globala avdelningen, som ansvarar för föreningens globala program. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på huvudkontoret på Södermalm i Stockholm.

• Häng med Naturskyddsföreningen på ett oförglömligt sommaräventyr!

Sommaren 2017 beger sig Naturskyddsföreningen ut på sommarturné i Sverige och söker dig som vill vara med i vårt team! Du varvar sommarjobbet med oförglömliga upplevelser genom roliga, naturnära och kunskapsbyggande aktiviteter tillsammans med oss.

• Engagerade värvare sökes till team på flera orter

Som värvare är du vårt ansikte utåt och gör en viktig insats för miljön varje dag genom att hjälpa oss att rekrytera nya månadsgivare! Vi söker både dig som letar efter heltids- och extraarbete under sommarmånaderna.

• Vi söker en ny digitalkommunikatör

Arbetet som digitalkommunikatör är perfekt för dig som är journalist eller skribent, är duktig på att berätta i olika format på webb och i sociala medier samt vill vara med och skapa verklig förändring för planeten.

• Telefonkommunikatör, kvällstid

Söker du jobb? Vill du göra något bra för vår natur och vår miljö? Då har vi jobbet för dig. Just nu söker vi engagerade värvare som vill vara med och rekrytera nya medlemmar.