Var med och gör skillnad med oss!

Från 195 kr/år

Bli medlem i Naturskyddsföreningen

I dag är vi över 221 000 medlemmar som en gång fattat samma beslut om att gå med i föreningen. Ett beslut som innebär att man tycker det är viktigt med en tuff klimatpolitik, att man vill se en solrevolution i Sverige och att folk borde försöka byta till eko. Det är våra medlemmar som är Naturskyddsföreningens kraft och mod – ju fler vi är desto mer kraft har vi att förändra.

Tillsammans arbetar vi hårt för morgondagen

Vårt uppdrag är att rädda naturens liv, främja människors hälsa och verka för globala hållbara lösningar. När du går med i Naturskyddsföreningen blir vi starkare tillsammans och du får möjlighet att öka din kunskap och engagemang inom klimat- och miljöfrågor bl a genom tidningen Sveriges Natur. Den dimper ner i brevlådan fem gånger om året. Vi är glada för att du vill gå med!

Medlemsförmåner

Som medlem i Naturskyddsföreningen får du tidskriften Sveriges Natur, fem nummer per år. Du kan även delta i aktiviteter som föreningens kretsar, länsförbund och nätverk ordnar i hela landet, till exempel naturutflykter, kampanjer, miljöföredrag och kurser. Du får rabatt på seminarier och medlemsförmåner i vår gåvobutik och kan hyra några av våra stugor runt om i landet.

Hur betalar jag?

Autogiro. Betala gärna varje månad via autogiro. Det är ett bättre miljöval som också är lite billigare för dig. Har du e-legitimation eller vill du posta anmälan själv?

Kort, internetbank eller inbetalningskort. Gå vidare via högerspalten!

Välkommen till Naturskyddsföreningen – tillsammans har vi kraft att förändra!

295 kr
Ett ordinarie medlemskap i Sveriges största natur- och miljöorganisation. Medlemskapet räcker ett år.
(ÅÅÅÅMMDD-xxxx)
Resterande uppgifter fyller du i kassan

Kolla hit!