Bli medlem i Naturskyddsföreningen

Från 24 kr/mån

Tycker du att naturskydd och miljöfrågor är viktigt? Bli medlem du också.

Naturskyddsföreningens uppdrag är att sprida kunskap om naturen och miljön, kartlägga miljöhot och skapa lösningar genom att påverka politiska beslut och lagstiftning. Våra medlemsintäkter går huvudsakligen till våra fem huvudområden: klimat, skog, hav, miljögifter samt jordbruk. Vi står dessutom bakom Bra Miljöval, som är en av världens tuffaste miljömärkningar.

Tillsammans har vi kraft att förändra

Som medlem i Naturskyddsföreningen gör du en viktig insats för miljön. Det är tack vare att vi är många som vi kan sätta press på politiker, påverka lagstiftning och skapa opinion. Det är helt enkelt våra medlemmar som tillsammans gör skillnaden.

Medlemsförmåner

Du får Sveriges största miljö- och naturtidning, Sveriges Natur, hem i brevlådan fem gånger per år. Du kan även hyra våra stugor runt om i landet och delta i aktiviteter som föreningens kretsar, länsförbund och nätverk ordnar. Läs om våra medlemsförmåner här.

Hur betalar jag?

Autogiro. Betala gärna varje månad via autogiro. Det är ett bättre miljöval som också är lite billigare för dig. Har du e-legitimation eller vill du posta anmälan själv?

Kort, internetbank eller inbetalningskort. Gå vidare via högerspalten!

Välkommen till Naturskyddsföreningen – tillsammans har vi kraft att förändra!

295 kr
Ett ordinarie medlemskap i Sveriges största natur- och miljöorganisation. Medlemskapet räcker ett år.
(ÅÅÅÅMMDD-xxxx)
Resterande uppgifter fyller du i kassan

Vill du även...

Hjälp oss skydda naturskog.
Stöd vårt klimatarbete.
Du väljer själv summa, motiv och hyllningstext.