Bli medlem i Naturskyddsföreningen

Från 24 kr/mån

Vårt uppdrag är att rädda naturens liv, främja människors hälsa och verka för globala hållbara lösningar. Nu behöver vi bli fler!

När du blir medlem i Naturskyddsföreningen gör du en viktig insats för miljön. Det är tack vare att vi är många som vi kan sätta press på politiker, lyfta fram ny forskning, påverka företag och skapa opinion. Det är helt enkelt våra medlemmar som tillsammans gör skillnaden.

Medlemsförmåner

Som medlem i Naturskyddsföreningen får du tidskriften Sveriges Natur, fem nummer per år. Du kan även delta i aktiviteter som föreningens kretsar, länsförbund och nätverk ordnar i hela landet, till exempel naturutflykter, kampanjer, miljöföredrag och kurser. Du får rabatt på seminarier och medlemsförmåner i vår gåvobutik och kan hyra en av våra stugor runt om i landet. Alla medlemmar är välkomna till medlemsforumet Naturkontakt.

Hur betalar jag?

Autogiro. Betala gärna varje månad via autogiro. Det är ett bättre miljöval som också är lite billigare för dig. Har du e-legitimation eller vill du posta anmälan själv?

Kort, internetbank eller inbetalningskort. Gå vidare via högerspalten!

Välkommen till Naturskyddsföreningen – tillsammans har vi kraft att förändra!

295 kr
Ett ordinarie medlemskap i Sveriges största natur- och miljöorganisation. Medlemskapet räcker ett år.
(ÅÅÅÅMMDD-xxxx)
Resterande uppgifter fyller du i kassan

Vill du även...

Hjälp oss skydda naturskog.
Stöd vårt klimatarbete.
Från 195 kr