STÖD OSS

Din gåva är betydelsefull.

Här kan du stödja arbetet för natur och miljö genom en engångsgåva, minnesgåva eller hyllningsgåva.

Du kan även läsa om hur du kan överlåta värdepapper, köpa presentmedlemskap, starta en egen insamling och testamentera till en ideell organisation.

atmospheric, beach, calmness, color image, darkness, dusk, Europe, evening, freedom, holiday, horizon, horizontal, landscape, leisure, life in nature, nature, nature reserve, one person only, outdoors, reflection, Roslagen, Scandinavia, scenic, sea, silhouette, sky, spring, standing, Stockholm, sunset, Sweden, the Baltic Sea, tourism, tourist, water, woman, solnedgång, vatten, sommar, hav, sjö, klippor, siluett, horisont,

Engångsgåva

Ge en gåva där den behövs som mest eller välj ett specifikt område att stödja. Ditt stöd är värdefullt och bidrar till arbetet för natur och miljö.

ljung,sverige,licens

Minnesgåva

Hedra minnet av en person som gått bort genom en minnesgåva. En gåva till Naturskyddsföreningen är en gåva till framtida generationer.

licens,naturreservat,sverige

Hyllningsgåva

Ge bort en hyllningsgåva för miljön, naturen och framtida generationer. Perfekt som födelsedagspresent, doppresent, bröllopsgåva eller kanske för att fira studenten eller konfirmanden.

Starta en egen insamling

Starta en insamling för ett av våra projekt för natur och miljö. Gör det i samband med din födelsedag, ett bröllop, tillsammans med andra inför t.ex. ett sportevent eller liknande!

grönt, natur, ormbunke, regn, skog, sommar, sverige, marknad, insamling

Överlåt värdepapper

Låt dina värdepapper bli en gåva till naturen.

Korg med kantareller, blåbär och lingon.

Ge bort ett medlemskap

Ge bort ett medlemskap i Naturskyddsföreningen.

barn,sverige,licens

Testamente

Skriv in Naturskyddsföreningen i ditt testamente.

Bild på butiksprodukter

Butik

I vår butik hittar du perfekta presenter att ge bort.