Årets bok: Naturligtvis! på jobbet

Företag består i grund och botten av människor och ert företag är nog inget undantag. Medarbetare, leverantörer och kunder är personer ni säkert har kontakt med dagligen och visst förtjänar de lite uppskattning? Naturskyddsföreningens nya bok tar upp den biologiska mångfalden i trädgården – Den perfekta sommarpresenten på jobbet!

Välkommen att beställa årets bok Naturligtvis! - För den biologiska mångfalden i trädgården. Att bjuda in fler växter och djur till din trädgård hjälper den vilda naturen samtidigt som du skapar ett litet "naturreservat" där mängder av arter trivs. Som tack får du en rikare, sundare och mer lättskött trädgård.

En vanlig trädgård gör skillnad för den biologiska mångfalden, om du gör den till en generös oas för djur och natur. Naturligtvis! ger dig kunskap och praktiska råd om hur du skapar en naturträdgård som både du och djuren har glädje av. Boken har tillkommit i samarbete med Naturskyddsföreningen och är skriven och formgiven av Justine Lagache, medförfattare till boken Gödsel (2016). Självklart går överskottet från boken till vårt arbete för natur och miljö. Tack för att du hjälper till!

Ja tack, vi vill beställa årets bok!

Fyll i uppgifterna som gäller för er företagsbeställning här nedan. Bra att veta är:

• 5 - 25 st: 200 kr exkl. moms och frakt (Under 5 böcker, beställ här!)
    26+ st: 190 kr exkl. moms och frakt. (Bokmoms ligger på 6%)
  • Vi skickar böckerna mot faktura med 20 dagars betaldatum så det ska vara enkelt att göra beställningen.
  • Porto tillkommer på beställningen och läggs på fakturan. Pris varierar beroende på fraktsätt.
  • Vill ni ha böckerna till ett visst datum, fyll i detta i fältet på slutet.
Fill out my online form.