Telefonkommunikatör, kvällstid

Söker du jobb? Vill du göra något bra för vår natur och vår miljö? Då har vi jobbet för dig. Just nu söker vi engagerade värvare som vill vara med och rekrytera nya medlemmar.

Just nu söker vi engagerade värvare till vårt härliga TM-team. Din uppgift blir att hjälpa föreningen att växa genom att aktivt rekrytera medlemmar och samla in resurser via telefon. Arbetet är socialt, kommunikativt och resultatinriktat.

Hos oss får du en chans att fördjupa dina kunskaper inom miljö- och klimatfrågor och utveckla din argumentationsförmåga. Dessutom blir du en del av Sveriges största och äldsta folkrörelse som har kämpat för en bättre miljö i över hundra år. Hos oss gör du skillnad – varje dag!

Vi erbjuder:

• Betald utbildning i miljöfrågor och säljteknik.
  • Fast timlön.
  • Personlig coachning och vägledning.
  • Tjänstepension.
  • Anställningsvillkor enligt kollektivavtal.

Vi söker dig som:

• Talar flytande svenska.
  • Är över 18 år.
  • Är målmedveten och serviceinriktad.
  • Motiveras av personlig utveckling och resultat.

Arbetstider:

Måndag till torsdag kl. 17-21 och söndagar kl. 16-20, 4-5 pass per vecka.

Naturskyddsföreningen är en ideellt och partipolitiskt obunden förening som driver viktiga miljöfrågor lokalt, nationellt och globalt. Med närmare en kvarts miljon medlemmar, lokala föreningar i hela landet och drivande eldsjälar har vi stora möjligheter att påverka. Vi skapar opinion, förändrar beteenden, granskar och kräver att makthavare och lagstiftare tar sitt ansvar.

Välkommen med din ansökan!