Värva för framtiden med Naturskyddsföreningen

Vi söker engagerade och drivna personer som vill göra en insats för natur och miljö och tillsammans med oss i Naturskyddsföreningen arbeta för en bättre framtid. Är det du?

Vem är du?

Vi söker dig som gillar att arbeta tillsammans med andra, är social, öppen och har lätt för att ta kontakt med nya människor. En förutsättning för att du ska trivas hos oss är att du gillar att arbeta resultatorienterat, att du är lösningsorienterad, att du tycker om att utveckla och utmana dig själv och såklart; att du är intresserad av miljö- och samhällsfrågor!

En anställning i vår värvningsverksamhet ger dig goda kunskaper inom försäljning, miljöfrågor och arbete i en ideell verksamhet, något som är goda erfarenheter att ta med sig in i framtida anställningar.

Dina arbetsuppgifter

Som värvare på Naturskyddsföreningen blir din uppgift att, tillsammans med dina kollegor, värva in nya månadsgivare och medlemmar genom kontakt med potentiella givare på gator och torg, och/eller via dörrknackning, i och kring orten du arbetar i. Vi deltar även på en del events, festivaler och i butiker under året.

Du som värvare utgör en oerhört viktig pusselbit i vår verksamhet genom ditt arbete med att se till att vi i Naturskyddsföreningen blir fler medlemmar. Tack vare våra värvare blir vi fler medlemmar som kan påverka riktningen för miljöfrågor både lokalt och globalt. Dessutom blir du en del av vår folkrörelse som har kämpat för en bättre miljö i över hundra år och har många miljösegrar i bagaget. Tack vare Naturskyddsföreningen och våra medlemmar finns bland annat ekologiskt kaffe och bananer på den svenska marknaden sedan 1995. Genom ett starkt opinionstryck som skapas genom flera medlemmar i organisationen kan vi uträtta stordåd. Hos oss gör du skillnad varje dag!
> Läs mer om hur det är att arbeta som värvare

Vi erbjuder dig

• Fast timlön - 128 kr/h exkl sem.ersättning -12%. Vid goda resultat tillämpar vi individuell lönesättning och möjlighet till löneökning under din anställning är god.
  • Möjlighet till utveckling och avancemang i verksamheten vid goda resultat
  • Kontinuerliga utbildningar på veckobasis inom miljöfrågor, ledarskap och värvningsteknik
  • En inledande utbildning där du lär känna Naturskyddsföreningen på djupet
  • Betald friskvårdstid varje vecka samt friskvårdsbidrag
  • Arbetstid: måndag-fredag 10.45-17.30. Du kan arbeta mellan 2-5 dagar i veckan och alltså kombinera arbetet hos oss med exempelvis studier eller annan sysselsättning
  • Arbetsplats: Vi söker förvärvande personal till våra team i Stockholm, Göteborg, Uppsala och Örebro.

Det är meriterande, men absolut inget krav att du arbetat med försäljning eller värvning tidigare. Du är över 18 år och talar svenska obehindrat.

Vi ser fram emot din ansökan redan idag!