Företag

Rädda bina – ge en företagsgåva

Vi på Naturskyddsföreningen kämpar för att jorden ska vara lika fantastisk för våra barn som för oss. Och det är genom stöd från företag och privatpersoner som vi får kraft att göra skillnad. När ni ger en företagsgåva stöttar ert företag vårt arbete för en bättre värld.

nature, beauty of nature, blossoming season, fragility, no people, growth, wildlife, malus, development, blossom, germany, hesse, kronberg, day, spring, plant, twig, holding, animal, single animal, outdoor, white, insect, flying insect, hymenoptera, apocrita, bee, bumblebee, pink, leaf, apple blossom, tree, fruit tree, pipfruit tree, apple tree, pollination, animal themes, close up, wild animal, spring awakening, malus domestica, fruit tree blooming period, humla, äppelblom, äppleblom,

Låt ditt företag göra en viktig insats för bina och den biologiska mångfalden.

Som tack för ert stöd får ni ett digitalt material som gör det lätt att visa upp ert engagemang för bina. I paketet ingår:

• Diplom
  • Webbknapp
  • Mejlbanner
  • Färdiga bilder för era sociala mediekanaler.

Har ni frågor om Operation: Rädda bina eller företagsgåvor? Hör av er till Linda Ottosson Kraus på 070-792 81 76  eller via linda.ottosson.kraus@naturskyddsforeningen.se

Längre ned på sidan kan ni se exempel på företagsengagemang inom Operation: Rädda bina.

Operation Rädda bina, företag, företagsgåva, materialpaket,
Steg 1 av 4

Välj ett område

Steg 2 av 4

Välj belopp

Steg 3 av 4

Fyll i era uppgifter

Steg 4 av 4

Välj betalsätt

När du lämnat dina uppgifter kommer de att behandlas av Naturskyddsföreningen. Du har rätt till information om hur dina personuppgifter behandlas och kan läsa mer om det här.

Exempel på företagsengagemang inom Operation: Rädda bina

Kunskapstavlan tog år 2019 fram tavlan ”Våra älskade bin” där en del av intäkterna sedan dess har skänkts till arbetet för att rädda bina.

LotusEco är för fjärde året i rad med och stödjer arbetet för bina som stödföretag.

Sandqvist har tagit fram en väska i ekologisk bomull och återvunnen polyester där en del av intäkterna går till arbetet för att rädda bina.

Nelson Garden är sedan 2017 stödföretag inom området mat & jordbruk där en stor del av arbetet går ut på att bevara biologisk mångfald och rädda våra vilda bin.

Matsällskapet är sedan 2017 stödföretag inom området mat & jordbruk där en stor del av arbetet går ut på att bevara biologisk mångfald och rädda våra vilda bin.

Stort tack för ert stöd!