hero_familjemedlem.jpg

365 dagar av naturskydd för hela familjen

Ge bort ett medlemskap i Naturskyddsföreningen till hela familjen i jul. Julgåvokort ingår!

Klimatet | Havet | Bina | Skogen | Ren miljö | Natur 365 |
Natur 365 för hela familjen

Ge bort en gåva som räcker hela året, gåvokort med kuvert postas till er. Familjen väljer om de vill bli medlemmar eller om gåvan skall gå till Naturskyddsföreningens generella arbete. Gåvomottagarna fyller själv i personuppgifter och postar portofritt till oss. Familjemedlemmar får fem nummer av vår tidning Sveriges Natur samt en mängd förmåner och rabatter bland annat tio procent rabatt på SJ-resor. Julgåvokort ingår givetvis även i denna julklapp.

Det här får ni som familjemedlemmar:

• Tidningen Sveriges Natur – vi skickar landets största miljö- och naturtidning till familjens brevlåda eller mejlinkorg fem gånger per år.
  • Hyra stugor - ni kan hyra våra stugor runt om i landet till ett förmånligt pris.
  • Gratis aktiviteter - vi finns på de flesta orter, som medlemmar är ni välkomna att delta i allt från naturvandringar till workshops.
  • Möjlighet att bli aktiva – ni som vill engagera er ideellt i miljö- och naturfrågor har massor att välja på hos Naturskyddsföreningen, och ni väljer själva hur mycket tid ni kan avvara.

PS! Våra julgåvobevis är Svanenmärkta och producerade av papper från en hållbar skogskälla via Forest Stewardship Council (FSC) samt transporten från tryckeriet och trycket är klimatkompenserat av tryckeriet. DS!

Ge en julgåva till vårt arbete för klimatet. Fler områden finns!
Ge en julgåva till vårt arbete för havet. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för att rädda bina. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för skogen. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för en ren miljö. Julgåvokort ingår.
Ge bort ett medlemskap i Naturskyddsföreningen i jul.