butiksbild_ett_hallbart_liv.png

Årets bok - Ett hållbart liv

259 kr (medlemspris 199 kr) inkl. frakt

Förändring börjar med ett enda steg. I boken "Ett hållbart liv" får du 365 stycken.

OBS! Beställ boken innan 23:59 den 12 dec för leverans innan jul. Boken håller på och ta slut, först till kvarn!

Vi kan varmt rekommendera boken men vill du har fler julklappstips? Kolla gärna in våra andra julklappar!
>> Välj vad du vill naturskydda!

Boken är ett verktyg som du kan använda i en mängd olika situationer i din vardag. Ett hållbart liv fungerar oavsett om du känner dig uppgiven eller inspirerad. Här finns många nya saker att pröva, nya steg på vägen mot ett mer hållbart samhälle. Den samlar helt enkelt våra bästa tips för att leva mera hållbart. Boken beskriver också våra stora planetära utmaningar och hur vi måste agera på alla nivåer för att skapa en hållbar värld. Världen har inte råd att vänta. Det är dags att agera nu.

Boken är skriven av författaren Johanna Stål - välkänd redaktör för miljötidningen Camino - och ges ut av oss på Naturskyddsföreningen i samarbete med Bonnier Fakta. Och så klart fina illustrationer av Nadia Nörbom.

Pris: 199 kr för medlemmar och 259 för dig som ännu inte blivit det. >> Bli medlem!
Kretsbeställningar: order@naturskyddsforeningen.se
>> Företag/kommuner/landsting/organisationer kan beställa boken här!

Behöver du hjälp?
Du kan alltid beställa din gåva eller medlemskap via Medlems- och givarservice på medlem@naturskyddsforeningen.se eller 08-702 65 77. För telefontider klicka här! Vid tekniska fel eller problem maila webb@naturskyddsforeningen.se