butiksbild_naturligtvis.jpg

Köp årets e-bok: Naturligtvis!

Allt fler arter trängs undan av vårt hårda utnyttjande av naturen. För att vända utvecklingen krävs stora grepp, men även små insatser har betydelse. Att bjuda in fler växter och djur till din trädgård hjälper den vilda naturen samtidigt som du skapar ett litet "naturreservat" där mängder av arter trivs. Som tack får du en rikare, sundare och mer lättskött trädgård.

En vanlig trädgård gör skillnad för den biologiska mångfalden, om du gör den till en generös oas för djur och natur. Naturligtvis! ger dig kunskap och praktiska råd om hur du skapar en naturträdgård som både du och djuren har glädje av. Boken har tillkommit i samarbete med Naturskyddsföreningen och är skriven och formgiven av Justine Lagache, medförfattare till boken Gödsel (2016)

Behöver du hjälp?
Du kan alltid beställa din gåva eller medlemskap via Medlems- och givarservice på medlem@naturskyddsforeningen.se eller 08-702 65 77. För telefontider klicka här! Vid tekniska fel eller problem maila webb@naturskyddsforeningen.se