hav digital

Naturskydda havet

Välj en julgåva till havet i jul. Julgåvokort att ge bort ingår!

Klimatet | Havet | Bina | Skogen | Ren miljö | Natur 365 | Natur 365 för hela familjen

OBS! Nu har sista datum för leverans av våra tryckta kort passerat. Du kan självklart beställa julgåvobevis ända fram till Kalle Anka och hans vänner. Du får ditt julgåvobevis som PDF direkt efter beställningen! Vill du ändå ha ditt julgåvokort skickat för leverans efter jul kan du maila medlem@naturskyddsforeningen.se

I jul uppmanar vi svenska folket att tänka på vilka naturupplevelser de älskar och vill naturskydda genom gåvor som består. Genom våra klappar kan du (och den du ger gåvan till) värna om djur, natur, miljö och klimat.

Var med oss och rädda haven!
Hör du till dem som förknippar sommaren med bad och fiske och kanske en och annan båtresa? Ett välmående hav är ovärderligt för miljön och naturen men också för vår livskvalitet.

Idag är övergödning, syrebrist och bottendöd stora problem. Vi vill att fler havsområden skyddas, att bottentrålning förbjuds globalt och att jordbruket förändras, så att haven får en chans att återhämta sig från övergödning.

Hjälp till med en gåva för ett friskare hav - ditt stöd behövs!

PS! Våra julgåvobevis är Svanenmärkta och producerade av papper från en hållbar skogskälla via Forest Stewardship Council (FSC) samt transporten från tryckeriet och trycket är klimatkompenserat av tryckeriet. DS!

Ge en julgåva till vårt arbete för klimatet. Fler områden finns!
Ge en julgåva till vårt arbete för att rädda bina. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för skogen. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för en ren miljö. Julgåvokort ingår.
Ge bort ett medlemskap i Naturskyddsföreningen i jul.
Ge bort ett familjemedlemskap i Naturskyddsföreningen i jul.