hero_skog.jpg

Naturskydda skogen

Skydda skogen för kommande generationer i jul. Julgåvokort att ge bort ingår!

Klimatet | Havet | Bina | Skogen | Ren miljö | Natur 365 | Natur 365 för hela familjen

I jul uppmanar vi svenska folket att tänka på vilka naturupplevelser de älskar och vill naturskydda genom gåvor som består. Genom våra klappar kan du (och den du ger gåvan till) värna om djur, natur, miljö och klimat.

Skogen är viktig!
Vi arbetar för naturskogar ska räddas från avverkning och för att förändra den skogspolitik som idag faktiskt tillåter att våra sista naturskogar försvinner. Med naturskog menar vi skog som aldrig tidigare varit kalhuggen. Sådana skogar blir allt ovanligare och vi vill rädda så många som möjligt av dem som finns kvar.

Med ditt bidrag stöder du Naturskyddsföreningens arbete för att skyddsvärd skog ska skyddas och för en ny, bättre skogspolitik som skyddar skogens alla värden!

PS! Våra julgåvobevis är Svanenmärkta och producerade av papper från en hållbar skogskälla via Forest Stewardship Council (FSC) samt transporten från tryckeriet och trycket är klimatkompenserat av tryckeriet. DS!

Med beställningen medföljer ALLTID en digital version av gåvobeviset. Vill du även ha det hemskickat? Låt valet "Skicka hem gåvobevis" var ikryssat så skickar vi det även på posten.

Ge en julgåva till klimatet. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för havet. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för att rädda bina. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för en ren miljö. Julgåvokort ingår.
Ge bort ett medlemskap i Naturskyddsföreningen i jul.
Ge bort ett familjemedlemskap i Naturskyddsföreningen i jul.