Medlemsrabatt på tågresor med SJ

Som medlem i Naturskyddsföreningen har du 10 procent rabatt vid bokning av SJ-biljetter. SJ har varit märkt med vår miljömärkning Bra Miljöval sedan 1994 och köper endast förnybar energi. Bistrovagnarna på dagtågen är dessutom KRAV-märkta.

Foto: Stefan Nilsson / SJ

Foto:

Stefan Nilsson / SJ

Bli medlem i Naturskyddsföreningen och stöd kampen för natur och miljö. Tillsammans har vi kraft att förändra.

Naturskyddsföreningen värnar om den hållbara resan. Vi är idag 226 000 medlemmar som bryr oss om natur och miljö. Vi vill därför ge våra medlemmar möjligheten att till ett rabatterat pris få tillgång till naturen i hela Sverige med hållbara resor från SJ. Det ska löna sig att välja resor märkta med Bra Miljöval.

För att göra en bokning med din medlemsrabatt:

• Logga in på vår medlemsportal Naturkontakt. Har du inte redan ett konto behöver du ditt medlemsnummer. Du hittar det enklast på baksidan av vår tidning Sveriges Natur. Behöver du hjälp att hitta ditt medlemsnummer, kontakta oss på medlem@naturskyddsforeningen.se
  • Naturkontakt använder du bokningsrutan och gör dina val. Rabatten dras av automatiskt när du väljer resa.
  • Är du SJ-Prio kund anger du ditt prionummer i slutet av bokningen

Rabatten gäller ej:

– familje- och grupperbjudanden, barn- och pensionärsbiljetter eller på SJ:s lägsta pris.
– sträckor som är belagda med speciell banavgift.
– på period- och årskort eller
– i kombination med andra erbjudanden.

Trevlig resa!