Anna Christoffersson ger låt till Naturskyddsföreningen

I dagarna ger sångerskan Anna Christoffersson ut nya låten Ett svar tillsammans med bandet Freelevel. Allt låten drar in under 2014 skänker hon till Naturskyddsföreningens miljöarbete.

Artikel

– Naturskyddsföreningen är en organisation som jobbar med det viktigaste vi har: vår planet. Det är en dynamisk förening som involverar människor och jobbar aktivt med att sprida information och komma framåt. Det känns helt rätt att få ge ut en låt till förmån för något så viktigt, säger Anna Christoffersson om beslutet att låta intäkterna gå till Naturskyddsföreningen.

Annas musik har tidigare hyllats i pressen. "Förkrossande romantik. Det bästa jag hört på mycket mycket länge." tyckte DN om skivan Rivertime och gav den högsta betyg. SvD kontrade med ett lika högt betyg och skrev att det var  "...låtar som går rakt in i hjärtat".

Nu kommer alltså nytt material i form av en specialskriven låt för Naturskyddsföreningen.

Låten Ett svar går att köpa via Itunes, men finns också gratis på Spotify. Den som vill kan ge ett bidrag genom en insamling som bandet satt upp. Alla intäkter från låten går till Naturskyddsföreningens arbete för miljön.

Så lyssnar du på låten och stödjer Naturskyddsföreningen

Köp låten via Itunes: https://itunes.apple.com/se/album/ett-svar-single/id805556926
(Välj Visa i iTunes och klicka på köpknappen)

Lyssna på Spotify: https://play.spotify.com/album/0IMyfbrye6vUnNcMRz7LGQ

Ge ett bidrag till bandets insamling: http://egeninsamling.naturskyddsforeningen.se/charities/205

Bli medlem

Bli medlem i Naturskyddsföreningen och stöd kampen för natur och miljö. Tillsammans har vi kraft att förändra.