Sök Fröpengar

Som medlem ska det vara lätt att engagera sig. Därför finns Fröpengar, ett litet bidrag för dig som vill göra en ideell insats i Naturskyddsföreningen som också engagerar fler.

Alla insatser för miljön är viktiga och även mindre projekt kan väcka inspiration och engagemang till något större. Du kanske vill bjuda in till en workshop om örter och läkeväxter, ordna en konsert med havstema, hålla en bokcirkel i skogen eller något annat som du tycker är kul.

Alla medlemmar i Naturskyddsföreningen som ännu inte är aktiva inom en krets eller länsförbund samt är över 18 år kan söka. Fröpengar ska gå till ideella projekt inom Naturskyddsföreningen drivna av enskilda medlemmar, ej föreningar eller företag.

natur, solnedgång, landskap, insamling, bli medlem, marknad, sjöar, skymning, berg, skog, CTA

Bli medlem i Sveriges största miljöorganisation

Var med i kampen för en friskare natur och starkare miljöpolitik och få den prisbelönta tidningen Sveriges Natur fem gånger om året.

Bli medlem idag
Bli först att gilla!