företag

Företag – gör världen bättre med oss!

Tillståndet för miljö och människor är allvarligt. I omställningen till ett hållbart samhälle har ni som företag en mycket viktig roll att spela. Samarbeten och årligt stöd från företag har gett oss kraft att förändra mycket fram till idag, och det finns mycket kvar att göra. Var med och driv utvecklingen framåt!

Operation: Rädda bina

Tillsammans kan vi skapa de åtgärder som behövs för att rädda våra livsviktiga pollinatörer och som företag spelar ni en viktig roll. Genom att bli stödföretag, ge en företagsgåva eller bli kampanjpartner är ni med och stödjer arbetet för bin och biologisk mångfald.

Så här kan ni göra skillnad som företag:

myskmalva, jordhumla, pollinering, humla, blomma, pollinerare,

Ge en företagsgåva

Dags att bli ett företag som gör skillnad. Ge en företagsgåva och var med i kampen för friskare natur.

dalarna, landskap, trädtoppar, flygfoto, storslaget, rosa himmel,

Bli stödföretag

Det finns många sätt att stödja oss på. Du väljer själv vilken nivå som passar ditt företag bäst.

Utomhusmöte, möte, laptop, mobil, rödbeta, grönsaker, händer, hand, solros, mobiltelefon, dator,

Bli samarbetspartner

Naturskyddsföreningen söker strategiska samarbeten för att lösa dagens och framtidens utmaningar.

Aktivera er på jobbet

På den här sidan hittar ni verktyg och hjälpmedel för att aktivera er och era anställda i olika frågor om natur och miljö.

Ert stöd ger oss kraft att förändra!

Under året som gått är det många företag som valt att stötta Naturskyddsföreningen och arbetet för en hållbar framtid.
Till er vill vi rikta ett stort tack!

Therese Lindgren viktigt på riktigt

Beställ årets bok: Viktigt på riktigt

I årets bok Viktigt på riktigt får vi följa Therése Lindgren, en av Sveriges största influensers i hennes strävan att leva mer hållbart.

Boken är en perfekt present till både kunder och medarbetare. Beställ era exemplar redan idag genom att klicka på knappen nedan.

Vår miljömärkning Bra Miljöval

Bra Miljöval är vårt främsta verktyg för dig som vill välja produkter som är minst skadliga för miljön. Bra Miljöval är vårt främsta verktyg för dig som vill välja produkter som är minst skadliga för miljön.