Anmälan och praktisk information

Här hittar du länken till anmälan där du väljer vilka av rikskonferensens olika aktiviteter du vill delta på samt anmäler dig till helgens måltider. Priset för maten är subventionerat av riksföreningen.

Välkommen till Naturskyddsföreningens rikskonferens 14–15 maj 2022 i Mora! Här hittar du praktisk information om bland annat måltider, boende, valbara utflykter, tillgänglighet och aktiviteter för barn. Sista anmälningsdag är 30 april.

Kontakta gärna riksföreningen om du inte hittar svar på dina frågor här nedanför: rikskonferens@naturskyddsforeningen.se

Anmälan till rikskonferensen

Kostnader du står för själv

Måltider

Boende

Utflykter

Bussar från Morastrand till Moraparken

Natursnoksaktiviteter för medföljande barn

Kontakta gärna riksföreningen om du inte hittar svar på dina frågor här ovanför: rikskonferens@naturskyddsforeningen.se

Hoppas att vi blir många som ses i vackra Dalarna!

Varmt välkommen!

skog,vatten,höst,träd,grön,gul,blå

Stå upp för naturen

Läget för vår planet är akut, men vi kan fortfarande bromsa utvecklingen. Du behövs i det arbetet!

Bli månadsgivare
Bli först att gilla!