För dig som är medlem

Som medlem får du tillgång till en rad olika förmåner och kan engagera dig på flera olika sätt.

tall,grön,ekorre,Sciurus vulgaris

Engagera dig

Här hittar du olika sätt att engagera dig för natur och miljö.

Stugan i Aktse.

Hyr en stuga

Alla medlemmar i Naturskyddsföreningen har förmånen att kunna hyra våra stugor som finns runt om i landet.

Uggla

Medlemsförmåner och medlemsrabatter

Som medlem får du bland annat 10 procent rabatt vid bokning av SJ-biljetter.

Hemma, soffan, dator, jobb, utbildning, surf, internet, köket, kaffe, juice, dricka, röd, dag, solig, fönstret, ensamt, lugn, fokus, kakel,

Naturkontakt – digital mötesplats

Naturkontakt är vår mötesplats på nätet för alla medlemmar.

Ett lodjur med sin lodjursunge.

Framgångar för naturen

Sedan Naturskyddsföreningen startades 1909 har vi varit med och påverkat i frågor som rör naturen och miljön och vi har nått många framgångar.

Tidningar, Sveriges Natur, omslag

Medlemstidningen Sveriges Natur

Sveriges Natur är Naturskyddsföreningens medlemstidning. Tidningen görs enligt journalistiska principer av en oberoende redaktion.

Häng med Natursnokarna

Natursnokarna är vår barn- och familjeverksamhet där barn och deras vuxna upptäcker naturen tillsammans

naturskog,urskog,gammelskog,fjällen,naturskyddsfšreningen,landskap,skog

Vill du också bli medlem i Sveriges största miljöorganisation?

Läget för vår planet är akut. Men vi kan fortfarande bromsa utvecklingen. Du behövs i det arbetet — tillsammans har vi kraft att förändra. Om du inte redan är medlem kan du enkelt bli det.