Engagera dig

Här hittar du olika sätt att engagera dig för natur och miljö!

vatten,blå,himmel,blommor,klippa
20-24 år, 25-29 år, 30-34 år, 70-79 år, vuxenstudent, kör konstkultur och underhållning, fritidskläder, kaukasisk etnicitet, kör, färgbild, dag, utbildning, utvandring och invandring, europa, vänskap , hobbyer, innehav, horisontell, intelligens, språk, inlärning, livsstil, medellång grupp människor, mitten av vuxna, mitten av vuxna kvinnor, Mellanöstern etnicitet, blandad person, multietnisk grupp, musik, utomhus, prestanda, scenkonstevenemang, fotografi, öva, repetition, skandinavien, skolbyggnad, selektiv inriktning, självförbättring, äldre vuxen, äldre kvinnor, noter, sida vid sida, sångare, sång, stående, stockholm, student, sverige, lagarbete, samhörighet, ung vuxen, ung män, unga kvinnor

Hela Sverige ställer om

Vi är många – och vi blir allt fler – som förstår att vi måste agera på riktigt. Tillsammans kan vi bromsa klimatförändringarna och stoppa massutrotningen av arter. Vi kan ställa om Sverige! Vem du än är och vad du än gör – kan DU vara en del av lösningen.

Naturkärlek från Syrien till Norrbotten – Hind Rizq har älskat naturen hela sitt liv och har mycket kunskap om den.

Naturkärlek från Syrien till Norrbotten

Hind Rizq startade landets första natursnoksgrupp för arabisktalande familjer. "Jag vill sprida idéerna om hur vi ska skydda naturen till fler."

11 jun, 2021 • 2 min att läsa

Natursnokarna – nu börjar äventyret

Hitta en groda, följ ett rävspår eller baka pinnbröd över öppen eld – häng med Natursnokarna! Vår barn- och familjeverksamhet där barn och deras vuxna upptäcker naturen tillsammans.