STÖD OSS

Ge en gåva till naturen

Lodjur i vinterlandskap med rött sigill

Ge en julgåva till naturen

Med din julgåva bidrar du till att vi kan fortsätta stå upp för naturen – för levande skogar, kvittrande fåglar, knastrande snö och friska sjöar.

atmospheric, beach, calmness, color image, darkness, dusk, Europe, evening, freedom, holiday, horizon, horizontal, landscape, leisure, life in nature, nature, nature reserve, one person only, outdoors, reflection, Roslagen, Scandinavia, scenic, sea, silhouette, sky, spring, standing, Stockholm, sunset, Sweden, the Baltic Sea, tourism, tourist, water, woman, solnedgång, vatten, sommar, hav, sjö, klippor, siluett, horisont,

Ge en gåva

Ge en gåva där den behövs som mest eller välj ett specifikt område att stödja. Ditt stöd är värdefullt och bidrar till arbetet för natur och miljö.

ljung,sverige,licens

Minnesgåva

Hedra minnet av en person som gått bort genom en minnesgåva. En gåva till Naturskyddsföreningen är en gåva till framtida generationer.

licens,naturreservat,sverige

Hyllningsgåva

Ge bort en hyllningsgåva för miljön, naturen och framtida generationer. Perfekt som födelsedagspresent, doppresent, bröllopsgåva eller kanske för att fira studenten eller konfirmanden.

barn,sverige,licens

Testamente

Skriv in Naturskyddsföreningen i ditt testamente.

grönt, natur, ormbunke, regn, skog, sommar, sverige, marknad, insamling

Överlåt värdepapper

Låt dina värdepapper bli en gåva till naturen.

Korg med kantareller, blåbär och lingon.

Ge bort ett medlemskap

Ge bort ett medlemskap i Naturskyddsföreningen.