företag

Företag – gör världen bättre med oss!

Tillståndet för miljö och människor är allvarligt. I omställningen till ett hållbart samhälle har ni som företag en mycket viktig roll att spela. Samarbeten och årligt stöd från företag har gett oss kraft att förändra mycket fram till idag, och det finns mycket kvar att göra. Var med och driv utvecklingen framåt!

Ge en företagsgåva i jul!

Naturskyddsföreningen har kämpat för naturen i över 100 år och tillsammans med människor och företag fortsätter vi påverka utvecklingen i vår närhet och i världen. Genom att ge en företagsgåva till Naturskyddsföreningen i jul, är ni med och bidrar.

Så här kan ni göra skillnad som företag:

myskmalva, jordhumla, pollinering, humla, blomma, pollinerare,

Ge en företagsgåva

Dags att bli ett företag som gör skillnad. Ge en företagsgåva och var med i kampen för friskare natur.

dalarna, landskap, trädtoppar, flygfoto, storslaget, rosa himmel,

Bli stödföretag

Det finns många sätt att stödja oss på. Du väljer själv vilken nivå som passar ditt företag bäst.

Utomhusmöte, möte, laptop, mobil, rödbeta, grönsaker, händer, hand, solros, mobiltelefon, dator,

Bli samarbetspartner

Naturskyddsföreningen söker strategiska samarbeten för att lösa dagens och framtidens utmaningar.

Köp årets bok: Tusen och 1 art

I årets bok Tusen och 1 art berättar journalisten Martin Emtenäs personligt och engagerande om åtta hotade arter i Sverige. Boken är den perfekta presenten till medarbetare, kunder och anställda.

Beställ boken redan idag genom att klicka på knappen nedan.

Aktivera er på jobbet

På den här sidan hittar ni verktyg och hjälpmedel för att aktivera er och era anställda i olika frågor om natur och miljö.

Vår miljömärkning Bra Miljöval

Bra Miljöval är vårt främsta verktyg för dig som vill välja produkter som är minst skadliga för miljön. Bra Miljöval är vårt främsta verktyg för dig som vill välja produkter som är minst skadliga för miljön.