företag

Företag – gör världen bättre med oss!

Tillståndet för miljö och människor är allvarligt. I omställningen till ett hållbart samhälle har ni som företag en mycket viktig roll att spela. Samarbeten och årligt stöd från företag har gett oss kraft att förändra mycket fram till idag, och det finns mycket kvar att göra. Var med och driv utvecklingen framåt!

sjöar, funärsdalen, tobias sjö, solnedgång, sol, landskap, flygfoto,
nature, beauty of nature, blossoming season, fragility, no people, growth, wildlife, malus, development, blossom, germany, hesse, kronberg, day, spring, plant, twig, holding, animal, single animal, outdoor, white, insect, flying insect, hymenoptera, apocrita, bee, bumblebee, pink, leaf, apple blossom, tree, fruit tree, pipfruit tree, apple tree, pollination, animal themes, close up, wild animal, spring awakening, malus domestica, fruit tree blooming period, humla, äppelblom, äppleblom,

Rädda bina – ge en företagsgåva

Låt ditt företag göra en viktig insats för bina och den biologiska mångfalden. Det är genom stöd från företag och privatpersoner som vi får kraft att göra skillnad. När ni ger en företagsgåva stöttar ert företag vårt arbete för en bättre värld.

Vår miljömärkning Bra Miljöval

Bra Miljöval är vårt främsta verktyg för dig som vill välja produkter som är minst skadliga för miljön. Bra Miljöval är vårt främsta verktyg för dig som vill välja produkter som är minst skadliga för miljön.

Bokomslag, Ut i naturen, årets bok, bok, böcker,

Köp årets bok – Ut i naturen

Ut i naturen ger dig inspiration till att hitta ut i det fria och kunskap som lyfter dina naturupplevelser till en ny nivå. För ju mer du vet, desto mer kommer du att upptäcka.

Boken är den perfekta presenten eller julklappen till medarbetare, kunder och anställda.