Fler sätt att ge

Nu är det lättare än någonsin att stödja kampen för miljö och natur. Det går snabbt och enkelt och beloppet är helt valfritt. Här hittar du information och nummer för att stödja Naturskyddsföreningens arbete genom Swish eller plusgiro.

Ge en gåva på valfritt belopp till Naturskyddsföreningen!

Plusgiro-nummer:

Du kan alltid sätta in en gåva på vårt Plusgiro: 90 19 09-2

Swish-nummer:

Swisha en gåva till något av våra områden:

901 90 92 för att stödja Naturskyddsföreningens arbete för natur och miljö. Gåvan används där den behövs som mest just nu.

901 2014 för att ge en gåva till vårt arbete för ett hållbart jordbruk (även bi-insamling).

901 3038 för att stödja vårt klimatarbete.

901 20 22 för att ge en gåva till arbetet för friska hav och vatten.

901 20 30 för att stödja arbetet med att få bort miljögifter från vår vardag.

901 20 48 för att stödja vårt arbete för skogen.

När du stödjer Naturskyddsföreningen via Swish går inga extra avgifter till leverantörer.

Vi har också ett swish-nummer som finns med i våra kampanjbrev:  900 68 34.

För företag och organisationer som vill starta en egen insamling via Swish har vi följande nummer: 123 267 02 55

Genom att swisha godkänner du även att Naturskyddsföreningen får kontakta dig. Vi följer personuppgiftslagen.

Observera att vi för närvarande inte har möjlighet att skicka ut gåvobevis vid Swish-inbetalningar.

skog,vatten,höst,träd,grön,gul,blå

Stå upp för naturen

Läget för vår planet är akut, men vi kan fortfarande bromsa utvecklingen. Du behövs i det arbetet!

Bli månadsgivare
Gillas av 2