Nätverksträffar på rikskonferensen

Äntligen kan vi ses! Under helgen 14–15 maj träffas vi i Mora för att tillsammans arbeta för en bättre framtid. Redan under fredagen den 13 maj genomförs flera nätverksträffar. Kom och samverka med andra aktiva inom föreningen.

Naturskyddsföreningens rikskonferens 2022 äger rum i Moraparken, Mora, vackert beläget vid Österdalälven, och är öppen för alla medlemmar. Under två dagar blickar vi framåt med fokus på föreningens kommande framtidsstrategi för åren 2024–2027.

Aktiviteter redan under fredagen

Invigningen för rikskonferensen är på lördagen kl. 9.00 men redan på fredagen den 13 maj sker flera aktiviteter.

Kvällen avslutas med middagsbuffé mellan 18.00–19.30 och på kvällen blir det konsert med artisten Emil Jensen.

Alla nätverksträffar sker den 13 maj. Till nätverksträffarna är alla som är intresserad varmt välkomna, du behöver inte vara med i nätverket innan! Här nedan kan du läsa mer om dem samt vilken tid de sker. Till vissa av nätverksträffarna anmäler du dig i förväg, se information under varje träff.

Nätverksträffar fredag 13 maj:

Kemikalienätverket

Havsnätverket

Klimatnätverket

Skogsnätverket

Globala nätverket

Handla miljövänligt & Mat- och jordbruksnätverket

På rikskonferensen väljer du programpunkt på plats. Ingen föranmälan till enskilda programpunkter kommer generellt att ske. Däremot måste du anmäla att du kommer till själva konferensen samt boka de måltider du vill delta vid.

skog,vatten,höst,träd,grön,gul,blå

Stå upp för naturen

Läget för vår planet är akut, men vi kan fortfarande bromsa utvecklingen. Du behövs i det arbetet!

Bli månadsgivare
Bli först att gilla!