Klimatgruppsmöte
Välkommen till höstens första klimatgruppsmöte!
Under mötet samordnar vi oss inför den intensiva valrörelsen med många inplanerade aktioner.
Mötet vänder sig till gamla och nya medlemmar men även du som är klimatintresserad men inte är medlem i Naturskyddsföreningen är välkommen.
Från kl.18 kan man komma och fika. Mötet börjar kl.18.30. Det går även bra att vara med på länk. Om du inte står med på vår epostlista så skicka ett mejl så får du länken.