Årets bok blir årets gåva på företaget

Alla företag består av människor och ert företag är nog inget undantag. Medarbetare, leverantörer och kunder är personer ni säkert har kontakt med på en daglig basis. I Naturskyddsföreningens strävan efter en mer hållbar planet har vi därför skapat den perfekta presenten till alla i och runt ert företag. 365 hållbara tips i en och samma livsviktiga bok.

Välkommen att beställa årets bok Ett Hållbart Liv – 365 tips. Din verktygslåda för en hållbar planet. Boken innehåller enkla verktyg som du kan använda i många olika situationer i din vardag och fungerar lika bra oavsett om du känner dig inspirerad eller uppgiven. Boken samlar helt enkelt våra bästa tips för att leva mer hållbart. Den beskriver också de stora planetära utmaningarna och hur vi måste agera på alla nivåer för att skapa en hållbar värld. Självklart går överskottet från boken till vårt arbete för natur och miljö. Tack för att du hjälper till!

Ja tack, vi vill beställa årets bok!

Fyll i uppgifterna som gäller för er företagsbeställning här nedan. Bra att veta är:

• 5 - 25 st: 200 kr exkl. moms och frakt (Under 5 böcker, beställ här!)
    26+ st: 190 kr exkl. moms och frakt. (Bokmoms ligger på 6%)
  • Vi skickar böckerna mot faktura med 20 dagars betaldatum så det ska vara enkelt att göra beställningen.
  • Porto tillkommer på beställningen och läggs på fakturan. Pris varierar beroende på fraktsätt.
  • Vill ni ha böckerna till ett visst datum, fyll i detta i fältet på slutet.

Fill out my online form.