Årets bok blir årets gåva på företaget

Alla företag består av människor och ert företag är nog inget undantag. Medarbetare, leverantörer och kunder är personer ni säkert har kontakt med på en daglig basis. I Naturskyddsföreningens strävan efter en mer hållbar planet har vi därför skapat den perfekta presenten till alla i och runt ert företag. 365 hållbara tips i en och samma livsviktiga bok.

OBS! Boken är väldigt populär och trycks nu i en ny upplaga. Leverans av böcker till beställningar som sker nu blir första veckan i december (garanterat innan jul, hur ska den annars bli "Årets Julklapp"?). Vi ber om ursäkt för att du kommer få vänta lite på boken, men håll ut, den är värd väntan och beställ nu så får du den så snabbt det bara går.

Välkommen att beställa årets bok Ett Hållbart Liv – 365 tips. Din verktygslåda för en hållbar planet. Boken innehåller enkla verktyg som du kan använda i många olika situationer i din vardag och fungerar lika bra oavsett om du känner dig inspirerad eller uppgiven. Boken samlar helt enkelt våra bästa tips för att leva mer hållbart. Den beskriver också de stora planetära utmaningarna och hur vi måste agera på alla nivåer för att skapa en hållbar värld. Självklart går överskottet från boken till vårt arbete för natur och miljö. Tack för att du hjälper till!

Ja tack, vi vill beställa årets bok!

Fyll i uppgifterna som gäller för er företagsbeställning här nedan. Bra att veta är:

• 1 - 25 st: 200 kr exkl. moms och frakt
    26+ st: 190 kr exkl. moms och frakt. (Bokmoms ligger på 6%)
  • Vi skickar böckerna mot faktura med 20 dagars betaldatum så det ska vara enkelt att göra beställningen.
  • Porto tillkommer på beställningen och läggs på fakturan. Pris varierar beroende på fraktsätt.
  • Vill ni ha böckerna till ett visst datum, fyll i detta i fältet på slutet.

Fill out my online form.