Mingel hos naturskyddsföreningen

Miljöminglet 2024

Hur är läget för miljö, klimat och natur i Sverige 2024? Vilka frågor och händelser kommer att bli stora under året?

Som ett gemensamt startskott för miljöåret bjuder vi in näringsliv, politiker, civilsamhälle och partners till ett mingel. Vi kommer att ge några smakprov ur vår rapport Miljön i siffror.

Programmet kommer också att bjuda på spaningar inför året. Men framför allt vill vi skapa ett forum där vi under lättsamma former, över mingelmat och lite dryck, kan mötas och prata om de utmaningar vi tillsammans står inför – klimat- och naturkriserna.

Inbjudan är personlig men du får gärna ta med dig en kollega eller någon annan du tror skulle uppskatta denna kickstart på miljöåret. Gör en notering i kalendern så ses vi den 24 januari!

Varmt välkommen!

För frågor om eventet, kontakta Karin Linder karin.linder@naturskyddsforeningen.se