Lediga tjänster

Vill du vara med oss och rädda världen? Är du intresserad av att jobba för Sveriges största och äldsta miljöorganisation? Spana då in våra lediga tjänster nedan.

• Säljledare till Naturskyddsföreningens avdelning för face2face i Stockholm

Vill du jobba på Sveriges största miljöorganisation? Tror du på folkrörelsen och civilsamhällets kraft? Vill du ta nästa steg i din karriär inom försäljning och utveckla dina kunskaper inom ledarskap och coachning? Drivs du av att uppnå resultat och arbeta med personalansvar? Nu söker Face2Face en säljledare som ska ansvara för ett team på ca 20 säljare. Ta chansen och sök idag!

• Säljledare till Naturskyddsföreningens avdelning för telemarketing

Vill du jobba på Sveriges största miljöorganisation? Tror du på folkrörelsen och civilsamhällets kraft? Är du dessutom en resultatinriktad person som vill ta nästa steg i din karriär inom försäljning? Naturskyddsföreningen söker en säljledare inom avdelningen för Telemarketing. Sök redan idag, då vi rekryterar löpande!

• Kommunikatör för miljömärkningen Bra Miljöval

Bra Miljöval är en miljömärkning som gör det lätt att göra rätt och låter alla vara med och bidra till att rädda världen. Nu söker vi dig som vill arbeta med att kommunicera Bra Miljöval.

• Vi söker dig som vill utveckla vårt arbete med bioekonomi

Vill du tillsammans med Sveriges mest inflytelserika miljöorganisation arbeta för ett mer hållbart samhälle? Brinner du för en tuffare miljöpolitik och tror på påverkansarbete, opinionsbildning och kraften i en folkrörelse? Vi på Naturskyddsföreningen söker nu en sakkunnig på bioekonomi.

• Telefonkommunikatör, kvällstid

Söker du jobb? Vill du göra något bra för vår natur och vår miljö? Då har vi jobbet för dig. Just nu söker vi engagerade värvare som vill vara med och rekrytera nya medlemmar.

• Värva för framtiden med Naturskyddsföreningen

Vi söker engagerade och drivna personer som vill göra en insats för natur och miljö och tillsammans med oss i Naturskyddsföreningen arbeta för en bättre framtid. Är det du?