Lediga tjänster

Vill du vara med oss och rädda världen? Är du intresserad av att jobba för Sveriges största och äldsta miljöorganisation? Spana då in våra lediga tjänster nedan.

• Global programhandläggare

Är du en driven handläggare med erfarenhet av att jobba med problematik kring tropisk skog och urfolks rättigheter? Gillar du metodfrågor?

Då kan du vara den vi söker till vårt dynamiska globala team på Sveriges största miljöorganisation! Välkommen med din jobbansökan till en inspirerande arbetsplats på Södermalm i Stockholm.

• Global programhandläggare med genusansvar

Är du en driven handläggare med erfarenhet av att jobba med globala miljöfrågor och stöd till civilsamhällesorganisationer i låg-och medelinkomstländer? Har du jobbat med genus och jämställdhet och brinner särskilt för dessa frågor?

• Säljledare face2face i Stockholm i sommar

Vill du jobba på Sveriges största miljöorganisation? Tror du på folkrörelsen och civilsamhällets kraft? Vill du ta nästa steg i din karriär inom försäljning och utveckla dina kunskaper inom ledarskap och coachning? Drivs du av att uppnå resultat och arbeta med personalansvar? Nu söker Face2Face en säljledare under sommaren som ska ansvara för ett team på ca 20 säljare. Ta chansen och sök idag!

• Säljledare face2face i Göteborg i sommar

• Ungdomsledare i Malmö sökes!

Schysst ska tillsammans med ungdomar 13-20 år skapa roliga natur- och miljöaktiviteter som i förlängningen skapar ett starkare miljöengagemang och ökad lust till att vistas i naturen. Naturskyddsföreningen är Sveriges största och mest inflytelserika miljöorganisation. Miljötillståndet på planeten är allvarligt och det påverkar människor i hela världen i nuläget. En stor utmaning är att nå och skapa delaktighet bland ungdomar för att göra en annan värld möjlig, som ungdomsledare hos oss har du möjlighet att bidra till just det här.

• Arbetsledare för TM och F2F

Vill du jobba på Sveriges största miljöorganisation? Tror du på folkrörelsen och civilsamhällets kraft? Att vi tillsammans kan göra skillnad? Vill du hjälpa oss att hitta de bästa möjliga framtida medarbetarna? Vi på Naturskyddsföreningen söker nu en Arbetsledare med fokus på rekrytering, kompetensförsörjning och arbetsmiljö.

• Telefonkommunikatör, kvällstid

Söker du jobb? Vill du göra något bra för vår natur och vår miljö? Då har vi jobbet för dig. Just nu söker vi engagerade värvare som vill vara med och rekrytera nya medlemmar.

• Värva för framtiden med Naturskyddsföreningen

Vi söker engagerade och drivna personer som vill göra en insats för natur och miljö och tillsammans med oss i Naturskyddsföreningen arbeta för en bättre framtid. Är det du?