Lediga tjänster

Vill du vara med oss och rädda världen? Är du intresserad av att jobba för Sveriges största och äldsta miljöorganisation? Spana då in våra lediga tjänster nedan.

• Vikariat – miljöjurist

Naturskyddsföreningen har en viktig roll och ett högt förtroende i samhället. Vi söker nu en flexibel och driven miljöjurist för ett 8 månaders vikariat på föreningens kansli i Stockholm. Hos oss har du chansen att vara med och ändra framtiden för planeten till det bättre.

• Vi söker engagerade studenter till pilotprojekt!

Är du en engagerad student som delar vår kärlek till naturen och det ansvar vi känner för framtiden? Motiveras du av tanken på att sprida Naturskyddsföreningens kunskap och värderingar, och därmed inspirera andra till att stå upp för miljön? Då tror vi att uppdraget som Naturinspiratör är någonting för dig!

• Värva för framtiden med Naturskyddsföreningen

Vi söker engagerade och drivna personer som vill göra en insats för natur och miljö och tillsammans med oss i Naturskyddsföreningen arbeta för en bättre framtid. Är det du?

• Projektledare – anpassning till PUL och den nya dataskyddsförordningen (GDPR)

Vi söker nu en projektledare med gedigen erfarenhet av organisationsutveckling, processkartläggning och behandling av personuppgifter. Kunskap och erfarenhet av PUL och anpassning till i EU:s nya Dataskyddsförordning (GDPR) är starkt meriterande.

• Telefonkommunikatör, kvällstid

Söker du jobb? Vill du göra något bra för vår natur och vår miljö? Då har vi jobbet för dig. Just nu söker vi engagerade värvare som vill vara med och rekrytera nya medlemmar.