presentmedlemskap

Familjemedlemskap:
Ge bort 365 dagar av naturupplevelser

Ett presentmedlemskap ger mottagaren ett års medlemskap i Naturskyddsföreningen för hela familjen och tillgång till våra medlemsförmåner.

Här kan du beställa presentmedlemskap för familjemedlemskap. Det kostar 420 kr. Vill du hellre ge bort ett ordinarie medlemskap, gör du det här. Du som beställare får hemskickat ett fint tryckt kort med ett värdebevis att ge bort där mottagaren själv fyller i sina uppgifter och använder för att registrera sig som medlem. Om mottagaren väljer att inte registrera sig som medlem övergår beloppet till en gåva till Naturskyddsföreningens arbete för natur och miljö.

Steg 1 av 3

Välj antal gåvobevis

Steg 2 av 3

Fyll i dina kontaktuppgifter

Steg 3 av 3

Välj betalsätt

I medlemskapet ingår:

• Tidningen Sveriges Natur –landets största miljö- och naturtidning fem gånger per år.
  • Förmånliga priser på att hyra våra stugor runt om i landet.
  • Gratis aktiviteter på många orter - delta i allt från naturvandringar till workshops.
  • Möjlighet att bli aktiv – för dig som vill engagera dig ideellt i miljö- och naturfrågor.
  • 10 procent på resor med SJ. Resor märkta med Bra Miljöval.
  • Rabatt på juridisk rådgivning och hjälp med att skriva testamente.