promo_bina_digital.png

Naturskydda bina

Ge en gåva för ett hållbart jordbruk i jul. Julgåvokort att ge bort ingår!

Klimatet | Havet | Bina | Skogen | Ren miljö | Natur 365 | Natur 365 för hela familjen

OBS! Nu har sista datum för leverans av våra tryckta kort passerat. Du kan självklart beställa julgåvobevis ända fram till Kalle Anka och hans vänner. Du får ditt julgåvobevis som PDF direkt efter beställningen! Vill du ändå ha ditt julgåvokort skickat för leverans efter jul kan du maila medlem@naturskyddsforeningen.se

I jul uppmanar vi svenska folket att tänka på vilka naturupplevelser de älskar och vill naturskydda genom gåvor som består. Genom våra klappar kan du (och den du ger gåvan till) värna om djur, natur, miljö och klimat.

Ekologiskt är logiskt!
Vi jobbar stenhårt med att få fler konsumenter att välja ekologiskt i butiken. Vår kampanj Byt till eko medverkade till att försäljningen av ekologisk mat dubblerades mellan 2013-2015. Det är fantastiska siffror!

Men vi behöver också större politiska satsningar på det ekologiska jordbruket. Arbetet med att påverka politikerna kräver mycket resurser, men ger resultat. Vi har t ex medverkat till att Sverige och EU tagit bort farliga gifter som används i jordbruket och skadar bin – men mycket mer behöver göras.

Var med och bidra till utvecklingen av framtidens jordbruk. Hjälp oss med en gåva idag!

PS! Våra julgåvobevis är Svanenmärkta och producerade av papper från en hållbar skogskälla via Forest Stewardship Council (FSC) samt transporten från tryckeriet och trycket är klimatkompenserat av tryckeriet. DS!

Ge en julgåva till vårt arbete för klimatet. Fler områden finns!
Ge en julgåva till vårt arbete för havet. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för skogen. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för en ren miljö. Julgåvokort ingår.
Ge bort ett medlemskap i Naturskyddsföreningen i jul.
Ge bort ett familjemedlemskap i Naturskyddsföreningen i jul.