header_julgavokort_uggla_digi.jpg

Julgåva till klimatet

Välj en julgåva till klimatet i jul. Julgåvokort att ge bort ingår!

Klimatet | Havet | Bina | Skogen | Ren miljö | Medlemskap | Familjemedlemskap | Årets bok: Naturligtvis!

OBS, OBS, OBS! Nu har sista datum för leverans av våra tryckta kort passerat. Du kan självklart beställa julgåvobevis ända fram till Kalle Anka och hans vänner. Du får ditt julgåvobevis som PDF direkt efter beställningen! Vill du ändå ha ditt julgåvokort skickat för leverans efter jul kan du maila medlem@naturskyddsforeningen.se

Klimatet kan inte vänta!
Klimatförändringarna är på riktigt och de händer nu. Vi har kraftsamlat hundratusentals människor genom kampanjen #klimatmaxa för att göra alla redo för smidigare kollektivtrafik, fossilfria fordon, hållbar mat och massor av solceller på taken. Som ett resultat av det stora klimatmötet i Paris har vi äntligen fått ett globalt klimatavtal, vilket är historiskt. Men avtalet i sig är inte nog, utan nu gäller det att gå från ord till handling! Därför behöver vi fortsätta sätta press på politikerna.

Vi tänker aldrig ge upp. Nu behöver vi din hjälp. Ge en gåva till vårt arbete för klimatet i jul – ditt stöd behövs!

PS! Våra julgåvobevis är Svanenmärkta och transporten från tryckeriet och trycket är klimatkompenserat av tryckeriet. DS!

Med beställningen medföljer ALLTID en digital version av gåvobeviset. Vill du även ha det hemskickat? Låt valet "Skicka hem gåvobevis" var ikryssat så skickar vi det även på posten.

Ge en julgåva till vårt arbete för havet. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för att rädda bina. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för skogen. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för en ren miljö. Julgåvokort ingår.
Köp årets bok: Naturligtvis! i julklapp!