header_julgavokort_rav_digi.jpg

Julgåva till skogen

Skydda skogen för kommande generationer i jul. Julgåvokort att ge bort ingår!

Klimatet | Havet | Bina | Skogen | Ren miljö | Medlemskap | Familjemedlemskap | Årets bok: Naturligtvis!

OBS! OBS! OBS!
Nu har sista datum för leverans av våra tryckta kort passerat.
Du kan självklart beställa julgåvobevis ända fram till Kalle Anka och hans vänner. Du får ditt julgåvobevis som PDF direkt efter beställningen! Vill du ändå ha ditt julgåvokort skickat för leverans efter jul kan du maila medlem@naturskyddsforeningen.se

Skogen är viktig!
Vi arbetar för naturskogar ska räddas från avverkning och för att förändra den skogspolitik som idag faktiskt tillåter att våra sista naturskogar försvinner. Med naturskog menar vi skog som aldrig tidigare varit kalhuggen. Sådana skogar blir allt ovanligare och vi vill rädda så många som möjligt av dem som finns kvar.

Med ditt bidrag stöder du Naturskyddsföreningens arbete för att skyddsvärd skog ska skyddas och för en ny, bättre skogspolitik som skyddar skogens alla värden!

PS! Våra julgåvobevis är Svanenmärkta och transporten från tryckeriet och trycket är klimatkompenserat av tryckeriet. DS!

Ge en julgåva till klimatet. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för havet. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för att rädda bina. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för en ren miljö. Julgåvokort ingår.
Ge bort ett medlemskap i Naturskyddsföreningen i jul.
Ge bort ett familjemedlemskap i Naturskyddsföreningen i jul.
Köp årets bok: Naturligtvis! i julklapp!