hero_medlem.jpg

365 dagar av naturskydd

Ge bort ett medlemskap i Naturskyddsföreningen i jul. Julgåvokort att ge bort ingår!

Klimatet | Havet | Bina | Skogen | Ren miljö | Natur 365 | Natur 365 för hela familjen

Ge bort en gåva som räcker hela året, gåvokort med kuvert postas till dig. Din vän väljer om den vill bli medlem eller om gåvan skall gå till Naturskyddsföreningens generella arbete. Gåvomottagaren fyller själv i sina personuppgifter och postar portofritt till oss. Medlemmar får fem nummer av vår tidning Sveriges Natur samt en mängd förmåner och rabatter bland annat tio procent rabatt på SJ-resor. Julgåvokort ingår givetvis även i denna julklapp.

Det här får du som medlem:

• Tidningen Sveriges Natur – vi skickar landets största miljö- och naturtidning till din brevlåda eller mejlinkorg fem gånger per år.
  • Hyra stugor - du kan hyra våra stugor runt om i landet till ett förmånligt pris.
  • Gratis aktiviteter - vi finns på de flesta orter, som medlem är du välkommen att delta i allt från naturvandringar till workshops.
  • Möjlighet att bli aktiva – du som vill engagera dig ideellt i miljö- och naturfrågor har massor att välja på hos Naturskyddsföreningen, och du väljer själva hur mycket tid ni kan avvara.

PS! Våra julgåvobevis är Svanenmärkta och producerade av papper från en hållbar skogskälla via Forest Stewardship Council (FSC) samt transporten från tryckeriet och trycket är klimatkompenserat av tryckeriet. DS!

Ge en julgåva till vårt arbete för klimatet. Fler områden finns!
Ge en julgåva till vårt arbete för havet. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för att rädda bina. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för skogen. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för en ren miljö. Julgåvokort ingår.
Ge bort ett familjemedlemskap i Naturskyddsföreningen i jul.