Julklappar och julgåvor för natur och miljö

I år erbjuder vi julklappar och julgåvor till alla som värnar om natur och miljö. Vi har fina julgåvokort att ge bort, bra böcker till juliga priser och medlemskap att ge bort. Och har inte cheferna bestämt sig har vi givetvis en julgåva för företag.

Välj gröna julklappar i år!

Vi erbjuder ett julgåvokort per arbetsområde och två av våra mest populära böcker med julrabatt 99 kr som en liten speciell julklapp till alla medlemmar.

Du kan även ge bort en gåva som räcker hela året! Din vän väljer om den vill bli medlem eller om gåvan skall gå till Naturskyddsföreningens generella arbete. Medlemmar får fem nummer av vår tidning Sveriges Natur samt en mängd förmåner och rabatter bland annat tio procent rabatt på SJ-resor. Julgåvokort ingår givetvis även i denna julklapp.

Välj en julgåva till Naturskyddsföreningens klimatarbete i jul. Julgåvokort ingår!

Välj en julgåva till Naturskyddsföreningens havsarbete i jul. Julgåvokort ingår!

Välj en julgåva till Naturskyddsföreningens arbete för ett hållbart jordbruk. Julgåvokort ingår!

Välj en julgåva till Naturskyddsföreningens arbete med skog och naturvård i jul. Julgåvokort ingår!

Välj en julgåva till Naturskyddsföreningens arbete mot miljögifter i jul. Julgåvokort ingår!

En perfekt julklapp till någon som älskar natur och miljö. Ett medlemskap fyllt med bra innehåll.

Boken ger inspiration för att börja göra din egen el. Följ med på en resa runt jorden med olika satsningar och exempel. Perfekt som julklapp. Nu till julpris 99 kr.

Boken som är till för att delas! I boken får du tips och inspiration och ett miljöperspektiv på den nya delandekonomin. Perfekt som julklapp. Julpris 99 kr.

Tipsa cheferna om att ge årets julgåva till förmån för natur och miljö i år. Nedladdning av gåvobevis och sigill är möjligt direkt vid beställning.