Personliga tackfilmer med kända tv-kockar

Nu får Naturskyddsföreningens givare och medlemmar personliga tackhälsningar från tv-kockarna Zeina Mourtada och Paul Svensson.

De personliga tackfilmerna skickas ut via sms och e-post och är ett sätt för Naturskyddsföreningen att visa sin uppskattning för mottagarens stöd och engagemang.

I filmerna får mottagaren både se och höra sitt namn – en teknik för att skapa en personlig upplevelse och som möjliggörs av tech-företaget Seen.

Medverkar gör tv-kockarna Zeina Mourtada och Paul Svensson, som själva är medlemmar i Naturskyddsföreningen. I en vacker skogsmiljö berättar de om segrar Naturskyddsföreningen uppnått med hjälp av sina medlemmar och givare.

skog,vatten,höst,träd,grön,gul,blå

Stå upp för naturen

Läget för vår planet är akut, men vi kan fortfarande bromsa utvecklingen. Du behövs i det arbetet!

Bli månadsgivare
Bli först att gilla!