Medlemsrabatter

Några av företagen som Naturskyddsföreningen samarbetar med erbjuder förmåner till föreningens medlemmar. Här kan du hålla utkik efter nya erbjudanden.

Tyvärr har Naturskyddsföreningen inte möjlighet att kontrollera varje produkts miljöpåverkan. Vi ansvarar inte för erbjudandena eller beskrivningarna nedan, det gör respektive företag.

Rabatt på resor med Bra Miljöval hos SJ

Som medlem i Naturskyddsföreningen har du 10 procent rabatt vid bokning av SJ-biljetter när du bokar minst 10 dagar i förväg. SJ har varit märkt med vår miljömärkning Bra Miljöval sedan 1994 och köper endast förnybar energi. Bistrovagnarna på dagtågen är dessutom KRAV-märkta. Du når din rabatt genom att logga in på Naturkontakt - vår portal för medlemmar.

SJ-rabatten gäller ej:
– familje- och grupperbjudanden, barn- och pensionärsbiljetter, sista minuten-biljetter eller på SJ:s lägsta pris;
– sträckor som är belagda med speciell banavgift;
– på period- och årskort; eller
– i kombination med andra erbjudanden.

Rabatt hos Grön Interiör

Den ekologiska inredningsbutiken Grön Interiör erbjuder alla medlemmar 10 procent rabatt året ut. Rabatten gäller i nätbutiken www.groninterior.se och du anger Natur21 som kod.

Stå upp för naturen

Läget för vår planet är akut, men vi kan fortfarande bromsa utvecklingen. Du behövs i det arbetet!

Bli månadsgivare
Bli först att gilla!