Julklappar som skyddar allt som inte får försvinna

Naturskyddsföreningens julklappssigillNär du ger en gåva genom oss värnar du och den du ger gåvan till aktivt om natur och miljö. För varje gåva får du ett fint gåvokort där du kan skriva en personlig julhälsning. Du kan välja att få det digitalt direkt efter beställning som PDF eller hemskickat som ett vackert julgåvokort. Självklart svanenmärkta och med papper från hållbara källor (FSC).

Ge en julgåva till vårt arbete för klimatet och hjälp till att bromsa de klimatförändringar som redan satts i rörelse. De insatser vi gör nu kommer vara avgörande för vår gemensamma framtid.

Ge en julgåva till vårt arbete för havet och hjälp till att skydda friska bad i friska vatten, kajakturer över spegelblanka sjöar och en giftfri miljö för växter och djur som lever under ytan.

Ge en julgåva som hjälper till att göra Sverige till världens bi-vänligaste land! Ungefär en tredjedel av all mat vi äter kommer från växter som bin och humlor pollinerar. Bina gör så mycket för oss, dags att ge tillbaka!

Ge en julgåva till vårt arbete för skogen och hjälp till att skydda svamppromenaderna, blåbärsturerna, strövtågen och djurens hem.

Ge en julgåva till vårt arbete mot miljögifter och hjälp till att skydda människor, djur och natur från skadliga ämnen som inte borde få finnas i vår miljö. Det är en klapp som inte bara gagnar dagens ungar av alla slag utan även deras barn och barnbarn.

Ge bort medlemskap som främjar naturen! Ju fler medlemmar vi är, desto mer inflytande får vi i frågor som rör skog, hav, miljö, klimat, ekologiskt jordbruk och minskade miljögifter.

Ge bort medlemskap som främjar naturen! Till en hel familj. Ju fler medlemmar vi är, desto mer inflytande får vi i frågor som rör skog, hav, miljö, klimat, ekologiskt jordbruk och minskade miljögifter.

"Ett hållbart liv" innehåller 365 tips för både vardag och fest, för arbetsplats och semester och för hela året. En perfekt julklapp med andra ord.

Tipsa cheferna om att ge årets julgåva till förmån för natur och miljö i år. Nedladdning av gåvobevis och sigill är möjligt direkt vid beställning.