Företagssamarbeten: Aumla

Naturskyddsföreningen har sedan 2021 samarbetat med Aumla. Företaget är en del av Naturskyddsföreningens friskvårdsprogram och bidrar med sina många olika digitala program inom hälsa, välmående, kost och träning till Naturskyddsföreningens medarbetare.

Genom sitt onlineprogram ger Aumla Naturskyddsföreningens medarbetare möjlighet att utöva aktiviteter för hälsa och välmående var de än befinner sig. Programmen är anpassade för att så många som möjligt ska kunna ta del utav dem och har en stor variation, allt från att bli starkare, rörligare och få bättre kondition till att få bättre mental balans, äta bättre samt en guide till bättre sömn.

Anställda på Naturskyddsföreningen arbetar med många komplexa och avgörande rågor och Aumla ger var och en möjlighet och tid att fokusera på sitt eget personliga välmående.

Utöver detta donerar Aumla även 50 kr per sålt program till Naturskyddsföreningens arbete, 2023 blev det 9 300 kronor.

Nytt för 2024 är att Naturskyddsföreningens medlemmar erbjuds 30% rabatt när de registrerar sig hos Aumla. Rabattkoden hittar du på medlemssidan.

Läs mer om Aumla: https://www.aumla.se/

Caroline Goetze, enhetschef företag
E-post: caroline.goetze@naturskyddsforeningen.se

skog,vatten,höst,träd,grön,gul,blå

Stå upp för naturen

Läget för vår planet är akut, men vi kan fortfarande bromsa utvecklingen. Du behövs i det arbetet!

Bli månadsgivare
Bli först att gilla!