Företagssamarbeten: Ocean Outdoor

Naturskyddsföreningen inledde samarbete med Ocean Outdoor under 2023. Samarbetet innebär att Naturskyddsföreningen får synlighet på de ytor som Ocean Outdoor förfogar över, till exempel tågstationer, köpcenter och muralmålningar.

Genom initiativet Drops in the Ocean, stöttar Ocean Outdoor natur- och miljöorganisationer i länder där de är verksamma. Ocean Outdoor stöttar organisationer som jobbar för bevarandet av land, natur, hav och bekämpandet av global uppvärmning och föroreningar. Under 2024 har Ocean Outdoor valt att förlänga samarbetet med Naturskyddsföreningen som sin partner inom Drops in the Ocean.

Om Ocean Outdoor

Ocean Outdoor är en ledande aktör inom DOOH (Digital Out of Home) i Sverige. De har tidigare stöttat Naturskyddsföreningens kampanj Operation: Rädda bina, med exponering på tågstationer runt om i hela Sverige.

Läs mer om Ocean Outdoor här.

Caroline Goetze, enhetschef företag
E-post: caroline.goetze@naturskyddsforeningen.se