företag

Årets bok 2021:
Middagskompassen

Välkommen att beställa årets bok Middagskompassen – en kokbok med 80 välsmakande och lättlagade recept som är bra för miljön och naturen.

Middagskompassen

Tillsammans med kockarna Paul Svensson och Zeina Mourtada har vi tagit fram 80 välsmakande och lättlagade recept som guidar dig till hur du kan fatta bättre beslut för miljön och naturen genom maten du ställer på bordet. Boken är den perfekta presenten, eller varför inte julklappen till medarbetare, kunder och anställda. Beställ den i formuläret nedan.

Paul Svensson står för enkel, hållbar och grönsaksbaserad mat. Han har stor respekt för alla delar av råvaran och eftersträvar ett minimalt eller obefintligt matsvinn. Han har arbetat på flera av världens och Sveriges bästa krogar och driver i dag tillsammans med kocken Christofer Ekman restaurangen på Fotografiska i Stockholm samt Paul Taylor Lanthandel i Sundbyberg med Tareq Taylor. Paul Svensson syns ofta i tv-rutan, bland annat har han varit programledare för ”Maträddarna” och ”Den gröne slaktaren” (SVT). Han har även skrivit flera kokböcker, bland annat "Grönsaker A–Ö".

Zeina Mourtada driver en av Sveriges största matbloggar, "Zeinas Kitchen". Bloggen är mångfaldigt prisad, 2016 utsågs Zeina Mourtada till en av Sveriges bästa matbloggare av Mitt kök och 2018 vann hon Allt om Mat's stora matpris. På Instagram och Facebook får hennes över 300 000 följare varje dag ta del av hennes matglädje och nyfikenhet i receptform, ofta med grönsaker i fokus.

Kockarna Zeina Mourtada och Paul Svensson är medförfattare till Naturskyddsföreningens nya bok Middagskompassen. Fotograf: Lennart Weibull

Ja tack, vi vill beställa årets bok!

Fyll i uppgifterna som gäller för er företagsbeställning här nedanför. Bra att veta:

• 5–25 st böcker: 200 kr exkl. moms och frakt (Vill ni beställa 5 böcker eller färre hänvisar vi till vår webbutik).
  • 26+ st böcker: 190 kr exkl. moms och frakt. (Bokmoms ligger på 6 procent)
  • Vi skickar böckerna mot faktura med 20 dagars betaldatum så det ska vara enkelt att göra beställningen.
  • Porto tillkommer på beställningen och läggs på fakturan. Pris varierar beroende på fraktsätt.
  • Vill ni ha böckerna till ett visst datum, fyll i det i fältet på slutet.

När du lämnat dina uppgifter kommer de att behandlas av Naturskyddsföreningen. Du har rätt till information om hur dina personuppgifter behandlas och kan läsa mer om det här.