Julgåvan som gör personalen stolt

Ditt företag kan göra en viktig insats för natur och miljö i jul

Ge bort julgåvokort till personalen, klicka här! Ni väljer område även här! Julgåvokit bjuder vi på!

OBS! Julgåvokittet fås digitalt DIREKT efter beställning!

Naturskyddsföreningen kämpar för att jorden ska vara lika fantastisk för våra barn som för oss. Kärleken till naturen är vår drivkraft. Med en julgåva från ditt företag kan vi använda pengarna till det ändamål för naturen som bäst behöver dem just nu.

Ni väljer själv vilket belopp ni vill ge och julgåvor från 1000 kr och uppåt ger er tillgång till:

• Årets julgåvodiplom i digitalt format och tryckt format om så önskas.
  • Årets julgåvosigill digitalt för placering på till exempel webbplats eller intranät.
  • Årets julgåvosigill i tryckformat för placering i till exempel annonser eller kundtidningar (på begäran).
  • Exponering av ert företagsnamn och länk från vår webb.

Stort tack till våra julföretag 2017
Adshape AB,  Agero Innovation AB,  Widriksson Consulting, AB SPP Pension & FörsäkringFröjd Interactive AB, Capacent Urax ReklamAi pensionKollijox AB,  Fibers & FriendsGröna grannen ABCollectum AB, Torstensson Art & Design ABAltea,  PUS ABChristian Hallberg Scandinavia ABBrunngård Group ABMove Träning & HälsaDala-Floda VärdshusVisaMer Information Sweden ABJensen & Celander ABGradén Mattsson AB, Sony Mobile Communications, Ecoworld of ScandinaviaJordnära Miljökonsult ABHabo Energi AB, Rum för Papper ABTripoint ABLandskapsingenjören i Sverige ABWikström & Partners Advokatbyrå ABMaxiom ABSvensk sjuksköterskeföreningGemla Fabrikers ABThelin Läromedel AB, Bollnäs Riksteaterförening,  DR!PFRAME, Aktiva Hässleholms Tassar ABVansbrosimningen, Paragera ABDiodhuset Sverige ABHoudini Sportswear AB,  Envac Scandinavia,ABATGProjektidé ABKultureskapadenRikshem ABKodeda Konsulter ABKlätterservice ABMaxiom Flow ABEvolution Sweden ABLampverketLapland Eco StoreSätila of SwedenEkotraning.se, Bsmart AB, RB Gravyrtext HB, Barnträdgården Riddarsporren, Stollan Design, Didring Ord & Bild AB, Ica Stop Täby,  Fotograf Andreas PaulssonIndustrikemi produktion i Viared ABAssistansliv i Sverige AB och IKG Group AB.