Julheader företag 2018

Julgåvan som gör personalen stolt

Ditt företag kan göra en viktig insats för natur och miljö i jul

Ge bort julgåvokort till personalen, klicka här! Ni väljer område även här! Julgåvokit bjuder vi på!

OBS! Julgåvokittet fås digitalt DIREKT efter beställning!

Naturskyddsföreningen kämpar för att jorden ska vara lika fantastisk för våra barn som för oss. Kärleken till naturen är vår drivkraft. Med en julgåva från ditt företag kan vi använda pengarna till det ändamål för naturen som bäst behöver dem just nu.

Ni väljer själv vilket belopp ni vill ge och julgåvor från 1000 kr och uppåt ger er tillgång till:

• Årets julgåvodiplom i digitalt format och tryckt format om så önskas.
  • Årets julgåvosigill digitalt för placering på till exempel webbplats eller intranät.
  • Årets julgåvosigill i tryckformat för placering i till exempel annonser eller kundtidningar (på begäran).
  • Exponering av ert företagsnamn och länk från vår webb.

Stort tack till våra julföretag 2017
Adshape AB, Agero Innovation AB, Widriksson Consulting, AB SPP Pension & Försäkring, Fröjd Interactive AB, Capacent Urax Reklam, Ai pension, Kollijox AB, Fibers & Friends, Gröna grannen AB, Collectum AB, Torstensson Art & Design AB, Altea, PUS AB, Christian Hallberg Scandinavia AB, Brunngård Group AB, Move Träning & Hälsa, Dala-Floda Värdshus, VisaMer Information Sweden AB, Jensen & Celander AB, Gradén Mattsson AB, Sony Mobile Communications, Ecoworld of Scandinavia, Jordnära Miljökonsult AB, Habo Energi AB, Rum för Papper AB, Tripoint AB, Landskapsingenjören i Sverige AB, Wikström & Partners Advokatbyrå AB, Maxiom AB, Svensk sjuksköterskeförening, Gemla Fabrikers AB, Thelin Läromedel AB, Bollnäs Riksteaterförening, DR!PFRAME, Aktiva Hässleholms Tassar AB, Vansbrosimningen, Paragera AB, Diodhuset Sverige AB, Houdini Sportswear AB, Envac Scandinavia,AB, ATG, Projektidé AB, Kultureskapaden, Rikshem AB, Kodeda Konsulter AB, Klätterservice AB, Maxiom Flow AB, Evolution Sweden AB, Lampverket, Lapland Eco Store, Sätila of Sweden, Ekotraning.se, Bsmart AB, RB Gravyrtext HB, Barnträdgården Riddarsporren, Stollan Design, Didring Ord & Bild AB, Ica Stop Täby, Fotograf Andreas Paulsson, Industrikemi produktion i Viared AB, Assistansliv i Sverige AB och IKG Group AB.