Julgåvan som gör personalen stolt

Ditt företag kan göra en viktig insats för natur och miljö i jul

Ge bort julgåvokort till personalen, klicka här! Ni väljer område även här! Julgåvokit bjuder vi på!

Naturskyddsföreningen kämpar för att jorden ska vara lika fantastisk för våra barn som för oss. Kärleken till naturen är vår drivkraft. Med en julgåva från ditt företag kan vi använda pengarna till det ändamål för naturen som bäst behöver dem just nu.

Ni väljer själv vilket belopp ni vill ge och julgåvor från 1000 kr och uppåt ger er tillgång till:

• Årets julgåvodiplom i digitalt format och tryckt format om så önskas.
  • Årets julgåvosigill digitalt för placering på till exempel webbplats eller intranät.
  • Årets julgåvosigill i tryckformat för placering i till exempel annonser eller kundtidningar (på begäran).
  • Exponering av ert företagsnamn och länk från vår webb.

Stort tack till våra julföretag 2017
Senast inkomna: Jensen & Celander ABGradén Mattsson AB, Sony Mobile Communications, Jordnära Miljökonsult ABHabo Energi AB, Rum för Papper ABTripoint ABLandskapsingenjören i Sverige ABWikström & Partners Advokatbyrå ABMaxiom ABSvensk sjuksköterskeföreningGemla Fabrikers ABThelin Läromedel AB, Bollnäs Riksteaterförening, Vansbrosimningen, Paragera ABDiodhuset Sverige ABHoudini Sportswear AB,  Envac Scandinavia,ABATGProjektidé ABRikshem ABKodeda Konsulter ABKlätterservice ABMaxiom Flow ABEvolution Sweden ABLampverketLapland Eco StoreSätila of SwedenEkotraning.se, Bsmart AB, RB Gravyrtext HB, Barnträdgården Riddarsporren,  Didring Ord & Bild AB, Ica Stop TäbyIndustrikemi produktion i Viared AB, och IKG Group AB.