Beställ material till ekokampanjen 2021

Under hösten 2021 startar Naturskyddsföreningens ekokampanj. Var med och påverka för mer ekologiskt i butikens hyllor och våra varukorgar. Du som är medlem kan beställa materialet gratis här.

Från slutet av augusti och under hela september är det dags för en kampanj med syftet att öka försäljningen och utbudet av ekologiskt i Sverige. En omställning till mer ekologisk odling är en viktig pusselbit för att stoppa artdöden och förlusten av biologisk mångfald.

Var med och sprid ordet. Dela ut minifoldrar i butiken eller till dina vänner. Sätt upp affischer så att budskapet syns eller haka på din lokala krets i deras kampanjarbete.

Minifolder och affischerna är kostnadsfritt att beställa för Naturskyddsföreningens kretsar och medlemmar, så långt lagret räcker. >> Här kan du beställa ditt material

morötter, morot, barnhand, jordbruk, regnjacka, odling, grönsaker, jord, barn, hand,

Stöd arbetet för ett hållbart jordbruk!

Med din gåva kan vi kämpa för politiska satsningar på ekologiskt jordbruk och du bidrar till friska ekosystem, naturbetesmarker och ängar.

Ge en gåva
Gillas av 1