Ung företagsamhet/UF-företag

Många UF-företag vill stödja Naturskyddsföreningens arbete för natur och miljö med en gåva. Det är vi jätteglada för!

Vill ert UF-företag stödja Naturskyddsföreningen är det viktigt att ni är tydliga i er marknadsföring med hur stor del av vinsten som går till vårt arbete. Vi ser även gärna att era produkter eller tjänster tas fram på ett så hållbart sätt som möjligt. Fundera gärna exempelvis kring möjligheten att enbart använda ekologiska material och hur onödiga transporter kan undvikas. Behöver ni hjälp med underlag är ni välkomna att höra av er. Kika gärna först på vår hemsida där mycket information finns om våra arbetsområden.

Tyvärr kan vi inte låna ut vår logotyp. Däremot får ni gärna ange att ert UF-företag stöder Naturskyddsföreningen.

Gåvan sätter ni in på vårt plusgirokonto 90 19 09-2.
Märk insättningen “UF” och ert företagsnamn.

Egen insamling på Facebook?
Ett tips för att göra projektet lite mer interaktivt är att starta en egen insamling på Facebook för ert UF-företag. Då får ni full koll på alla gåvor ni får in inom er satsning och kan sprida och tacka givarna direkt.
>> Läs mer om egna insamlingar på Facebook