Årets bok 2020: Ut i naturen

Välkommen att beställa årets bok Ut i naturen  – en praktisk guide med förslag på 100 aktiviteter och upplevelser ute i naturen. Ut i naturen ger dig inspiration till att hitta ut i det fria och kunskap som lyfter dina naturupplevelser till en ny nivå. För ju mer du vet, desto mer kommer du att upptäcka. Boken är den perfekta presenten eller varför inte julklappen till medarbetare, kunder och anställda. Beställ den i formuläret nedan.

Att ta klivet ut i naturen kan vara en utmaning. Vart ska man gå? Och vad gör man där? Att bara gå ut i skogen och skärpa sinnena kan vara ett första steg. Men det finns så mycket mer att upptäcka i naturen året runt som du och familjen inte får missa. Som att spana efter vårtecken eller höstens fågelsträck. Leta efter spår i snön eller knoppar på träd. Skåda stjärnor eller se norrsken. Gå på grodkonsert eller lyssna på ugglor. Spela artbingo med barnen eller åka på björnsafari.

Ut i naturen är uppdelad efter säsong – från vår till vinter. Boken innehåller 100 stora som små upplevelser och aktiviteter för såväl den enskilde som för hela familjen. Med Sveriges omkring 5 000 naturreservat och 30 nationalparker är möjligheterna många. I boken beskrivs aktiviteter för hela landet, från Sveriges nordligaste till sydligaste punkt.

Boken är skriven av Erik Hansson och ges ut av Naturskyddsföreningen i samarbete med bokförlaget Ester Bonnier.

Ja tack, vi vill beställa årets bok!

Fyll i uppgifterna som gäller för er företagsbeställning här nedan. Bra att veta är:

• 5–25 st böcker: 200 kr exkl. moms och frakt (Om du vill du beställa 5 böcker eller färre hänvisar vi till vår webbutik).
    26+ st böcker: 190 kr exkl. moms och frakt. (Bokmoms ligger på 6%)
  • Vi skickar böckerna mot faktura med 20 dagars betaldatum så det ska vara enkelt att göra beställningen.
  • Porto tillkommer på beställningen och läggs på fakturan. Pris varierar beroende på fraktsätt.
  • Vill ni ha böckerna till ett visst datum, fyll i detta i fältet på slutet.
Fill out my online form.