företag

Årets bok 2020:
Ut i naturen

Välkommen att beställa årets bok Ut i naturen  – en praktisk guide med förslag på 100 aktiviteter och upplevelser ute i naturen.

Ut i naturen

Ut i naturen ger dig inspiration till att hitta ut i det fria och kunskap som lyfter dina naturupplevelser till en ny nivå. För ju mer du vet, desto mer kommer du att upptäcka. Boken är den perfekta presenten eller varför inte julklappen till medarbetare, kunder och anställda. Beställ den i formuläret nedan.

Ut i naturen är uppdelad efter säsong – från vår till vinter. Boken innehåller 100 stora som små upplevelser och aktiviteter för såväl den enskilde som för hela familjen. Med Sveriges omkring 5 000 naturreservat och 30 nationalparker är möjligheterna många. I boken beskrivs aktiviteter för hela landet, från Sveriges nordligaste till sydligaste punkt.

Boken är skriven av Erik Hansson och ges ut av Naturskyddsföreningen i samarbete med bokförlaget Ester Bonnier.

Ja tack, vi vill beställa årets bok!

Fyll i uppgifterna som gäller för er företagsbeställning här nedanför. Bra att veta:

• 5–25 st böcker: 200 kr exkl. moms och frakt (Om du vill du beställa 5 böcker eller färre hänvisar vi till vår webbutik). Bokbeställning i Webbutik är under arbete 6-10 Sep 2021. Kontakta oss via telefon om du behöver beställa färre än 5 böcker under denna tid.
    26+ st böcker: 190 kr exkl. moms och frakt. (Bokmoms ligger på 6 procent)
  • Vi skickar böckerna mot faktura med 20 dagars betaldatum så det ska vara enkelt att göra beställningen.
  • Porto tillkommer på beställningen och läggs på fakturan. Pris varierar beroende på fraktsätt.
  • Vill ni ha böckerna till ett visst datum, fyll i det i fältet på slutet.

När du lämnat dina uppgifter kommer de att behandlas av Naturskyddsföreningen. Du har rätt till information om hur dina personuppgifter behandlas och kan läsa mer om det här.