utinaturen-butiken.jpg

Köp årets bok: Ut i naturen

259 kr (medlemspris 199 kr) inkl. frakt

Här finns en fullspäckad praktisk guide för fantastiska naturupplevelser. Få inspiration och lyft dina utomhusäventyr till nya nivåer.

Ut i naturen är uppdelad efter säsong – från vår till vinter – och innehåller 100 stora som små upplevelser och aktiviteter för såväl den enskilde som för hela familjen. Alltifrån att spana efter höstens fågelsträck och att leta efter spår i snön, skåda stjärnor eller se norrsken till aktiviteter för familjens allra minsta i ett kunskapsberikande artbingo eller äventyrlig björnsafari.

Med Sveriges omkring 5 000 naturreservat och 30 nationalparker finns många möjligheter till naturupplevelser många. I boken beskrivs aktiviteter för hela landet, från Sveriges nordligaste till sydligaste punkt.

Pris: 199 kr för medlemmar och 259 för dig som ännu inte blivit det. >> Bli medlem!
Kretsbeställningar: natur@strd.se

Behöver du hjälp?
Du kan alltid beställa din gåva eller medlemskap via Medlems- och givarservice på medlem@naturskyddsforeningen.se eller 08-702 65 77. För telefontider klicka här! Vid tekniska fel eller problem maila webb@naturskyddsforeningen.se

259 kr (medlemspris 199 kr) inkl. frakt