Så här fungerar våra medlemskap

 Vi vill göra det lätt för dig som vill vara medlem i Naturskyddsföreningen. Därför erbjuder vi olika typer av medlemskap och betalningsvarianter för att passa just dina förutsättningar. Här har vi samlat information om hur våra medlemskap fungerar.

Det är viktigt för oss att du känner att ditt medlemskap i Naturskyddsföreningen är värdefullt och givande. Vi är alltid transparenta med hur vi använder medlemsavgifter och vi återkopplar till dig som medlem vilka framgångar vårt arbete leder till tack vare ditt stöd.

Vilka olika medlemskap finns det?

Våra olika typer av medlemskap:

Är du under 26 år uppmuntrar vi dig även att bli gratis medlem i vår fristående barn- och ungdomsorganisation Fältbiologerna.

*Ditt medlemskap uppdateras automatiskt till ett ordinarie medlemskap då du fyllt 26 år.

Vilka betalningsmetoder finns?

Betalningsvarianter:

• Betala en mindre summa varje månad via autogiro – ett smidigt och miljövänligt alternativ.
  • Betala hela summan vid ett tillfälle. Du kan betala med kort, Swish eller internetbank. Därefter får du varje år en förnyelsefaktura som du betalar för att förlänga ditt medlemskap ytterligare ett år. Har du den digitala brevlådan Kivra, kommer din förnyelsefaktura dit.

Vilka medlemsförmåner får jag?

Som medlem i Naturskyddsföreningen får du:

Hur lägger jag till familjemedlemmar till mitt medlemskap?

Om du vill uppdatera ditt familjemedlemskap med övriga i hushållet så att ni alla ingår i medlemskapet eller uppgradera ditt ordinarie medlemskap till ett familjemedlemskap kan du enkelt lägga till dina familjemedlemmar här.

Hur uppdaterar jag mina kontaktuppgifter?

Vill du få uppdateringar om vilka evenemang, föreläsningar och kampanjer vi har på gång just nu? Och vill du få återkoppling om vad dina pengar går till? Då behöver vi din e-postadress också, eftersom mycket av vår kommunikation sker via den kanalen.

Har du några frågor kring medlemskap?

Hör gärna av dig till vår medlems- och givarservice om du har frågor. Mejla till medlem@naturskyddsforeningen.se  eller ring 08-702 65 77.

skog,vatten,höst,träd,grön,gul,blå

Stå upp för naturen

Läget för vår planet är akut, men vi kan fortfarande bromsa utvecklingen. Du behövs i det arbetet!

Bli månadsgivare
Gillas av 2