Medlemskap som Julgåva 2020

Ge bort ett årsmedlemskap i julklapp

Ge bort en julklapp fylld med kärlek till naturen.

Önska dina nära och kära en riktigt god jul genom att ge bort ett årsmedlemskap i Naturskyddsföreningen. Välj antal årsmedlemskap du vill beställa – vi skickar sedan ett medlemskapskort hem till dig att ge bort i julklapp.

Du får ett digitalt gåvobevis skickat till dig direkt efter din beställning, men eftersom medlemskapskortet är en värdehandling, så kommer det att skickas via post till dig inom ett par dagar från din gjorda beställning.

Mottagaren väljer själv om hen vill använda värdebeviset för att registrera sig som medlem och skickar då in det portofritt. Om det inte skickas in så övergår beloppet till en vanlig gåva till Naturskyddsföreningens arbete. Du som beställare registrerar heller inte mottagarens uppgifter, utan det fyller mottagaren själv i på värdebeviset.

Det här ingår i medlemskapet:

• Tidningen Sveriges Natur – vi skickar landets största miljö- och naturtidning via post eller digitalt 5 gånger per år.
  • 10 % rabatt på resor med SJ. Resor märkta med Bra Miljöval.
  • Hyra stugor – våra medlemmar kan hyra våra stugor runt om i landet till ett förmånligt pris.
  • Gratis aktiviteter – vi finns på de flesta orter, våra medlemmar är välkomna att delta i allt från naturvandringar till workshops.

Beställ senast fredag 18/12 12:00 för leverans av medlemsbevis innan jul. Beställningar kan göras till och med måndag 21/12 12:00 men vi kan inte garantera att posten hinner fram innan julafton.

För frågor gällande din beställning, kontakta oss på medlem@naturskyddsforeningen.se eller 08-702 65 77.