Mossa massa människa

E-bok: Mossa, massa, människa

49 kr

Vad händer med skogen idag? Kan man leva av skog utan att hugga ner den? Vad kan du och jag och alla som älskar skog göra för framtidens skogar?

Skogen är både själens och jordens skyddande päls. Den gör oss friska och glada, ger skydd mot klimatförändringar, ger massa och timmer. Följ med på en lite annorlunda skogspromenad guidad av Jessika Berglund, möt Kerstin Ekman som intervjuas av Po Tidholm, jägmästaren Håkan Strotz och många fler.

Vår bok "Mossa, massa, människa"- Årets bok 2014 - är en kärleksförklaring till skogen. Om du, som vi, älskar skogen - köp e-bokenen. Och ge den dessutom till någon du tycker om!

Teknisk information

Du får din e-bok direkt vid avslutat köp och per e-post. Alla våra e-böcker levereras i e-boksstandardformatet e-PUB. Har du gjort din beställning på en dator men vill ladda hem din bok på en läsplatta eller mobiltelefon, öppnar du ditt mejl med e-boken i önskad enhet och klickar på länken för att ladda ner boken där. Har du problem med din fil är du välkommen att höra av dig till oss genom att skicka ett mail till medlem@naturskyddsforeningen.se.