klimat digital

Naturskydda klimatet

Välj en julgåva till klimatet i jul. Julgåvokort att ge bort ingår!

Klimatet | Havet | Bina | Skogen | Ren miljö | Natur 365 | Natur 365 för hela familjen

OBS! Nu har sista datum för leverans av våra tryckta kort passerat. Du kan självklart beställa julgåvobevis ända fram till Kalle Anka och hans vänner. Du får ditt julgåvobevis som PDF direkt efter beställningen! Vill du ändå ha ditt julgåvokort skickat för leverans efter jul kan du maila medlem@naturskyddsforeningen.se

I jul uppmanar vi svenska folket att tänka på vilka naturupplevelser de älskar och vill naturskydda genom gåvor som består. Genom våra klappar kan du (och den du ger gåvan till) värna om djur, natur, miljö och klimat.

Klimatet kan inte vänta!
Klimatförändringarna är på riktigt och de händer nu. Vi har kraftsamlat hundratusentals människor genom kampanjen #klimatmaxa för att göra alla redo för smidigare kollektivtrafik, fossilfria fordon, hållbar mat och massor av solceller på taken. Som ett resultat av det stora klimatmötet i Paris har vi äntligen fått ett globalt klimatavtal, vilket är historiskt. Men avtalet i sig är inte nog, utan nu gäller det att gå från ord till handling! Därför behöver vi fortsätta sätta press på politikerna.

Vi tänker aldrig ge upp. Nu behöver vi din hjälp. Ge en gåva till vårt arbete för klimatet i jul – ditt stöd behövs!

PS! Våra julgåvobevis är Svanenmärkta och producerade av papper från en hållbar skogskälla via Forest Stewardship Council (FSC) samt transporten från tryckeriet och trycket är klimatkompenserat av tryckeriet. DS!

Ge en julgåva till vårt arbete för havet. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för att rädda bina. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för skogen. Julgåvokort ingår.
Ge en julgåva till vårt arbete för en ren miljö. Julgåvokort ingår.
Ge bort ett medlemskap i Naturskyddsföreningen i jul.
Ge bort ett familjemedlemskap i Naturskyddsföreningen i jul.